Ik hoop zo van nietquote:Op maandag 28 juni 2010 16:03 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic wint dit toch gewoon lijkt me.
Ik vraag me altidj af waarop mensen baseren dat iemand veel talent heeft. Wat is daar het criterium voor? Over McEnroe of Federer zegt iedereen dat ze veel talent hebben, maar meestal lijkt daarmee te worden bedoeld dat ze een sierlijke/mooi uitziende speelstijl hebben. Ik versta zelf onder talent meer dat je dingen snel oppikt en dat het niet hoeft te betekenen dat het ersierlijk/mooi uitziet.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er is gewoon niemand met zoveel natuurlijk talent als Federer. Zelfs Nadal zal er nooit in de buurt komen, omdat zijn speelstijl gewoon slecht is voor zijn lichaam, zie de knie die weer opspeelt
alsjeblieft...we gaan niet WEER deze discussie beginnenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vraag me altidj af waarop mensen baseren dat iemand veel talent heeft. Wat is daar het criterium voor? Over McEnroe of Federer zegt iedereen dat ze veel talent hebben, maar meestal lijkt daarmee te worden bedoeld dat ze een sierlijke/mooi uitziende speelstijl hebben. Ik versta zelf onder talent meer dat je dingen snel oppikt en dat het niet hoeft te betekenen dat het ersierlijk/mooi uitziet.
Waar heb je het over? Is die al geweest dan? Dit is niet de GOAT-discussie hoor, gewoon de discussie over de vraag 'Wat versta je onder talent?'quote:Op maandag 28 juni 2010 16:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
alsjeblieft...we gaan niet WEER deze discussie beginnen
we gaan nu denk ik een discussie voeren over of het nou al de zoveelste keer is of niet dat we deze discussie gaan voerenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Is die al geweest dan? Dit is niet de GOAT-discussie hoor, gewoon de discussie over de vraag 'Wat versta je onder talent?'
Klopt.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
we gaan nu denk ik een discussie voeren over of het nou al de zoveelste keer is of niet dat we deze discussie gaan voeren
Atdhe?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:24 schreef Norrage het volgende:
maar heeft iemand nou een goede stream dat niet wimbledn2010.nl heet???
Heb je atdhe.net, Betfair en Net 5 al geprobeerd?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:24 schreef Norrage het volgende:
maar heeft iemand nou een goede stream dat niet wimbledn2010.nl heet???
Betfair is perfecte kwaliteit.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:27 schreef Norrage het volgende:
ja maar atdhe en zo zijn zo'n slechte kwalititeit...
Ik denk dat Djokovic gewoon in drie sets wint.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:42 schreef Norrage het volgende:
heel slecht van Hewitt in die laatste game zeg...en djoko wint de set met een challenge....maar ze staan verder lekker te ballen!
dat sowieso niet, maar op basis van de eerste set ben ik wel bang dat Djoko hem inderdaad gaat pakken...maar djoko is totaal niet constant de laatste tijd...quote:Op maandag 28 juni 2010 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat Djokovic gewoon in drie sets wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |