Soms wil ik anale kontseks met jou. Dit is zo'n moment.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:51 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte boete, omdat "BLUHBWUH KUNNUH ZE GEEN EGTUH BOEVHUH VANGU"-tokkie.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:54 schreef DaanA het volgende:
Terechte boete, ik word schijtziek van al die kuttoeristen die hun auto bij ons in de straat zetten, zodat de bewoners er niet meer kunnen parkeren, aanpakken die hap en parkeretarieven omhoog.
Ja, maar dat kan zo'n parkeerwachter natuurlijk niet ruiken. Uiteraard hoor ja als bewoner wel één auto kwijt te kunnen.quote:
In Amsterdam ja, maar ik zit nu te kijken en zie dat ze elke doordeweekse dag van 9 tot 16 uur open zijn. Maar ja, dan moet ik maar een ochtend vrij nemen om het te gaan aanvragenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:56 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan zo'n parkeerwachter natuurlijk niet ruiken. Uiteraard hoor ja als bewoner wel één auto kwijt te kunnen.
Weet niet waar je woont, maar als het Amsterdam is: daar kun je ook op zaterdag en volgens mij zelfs op zondag je vergunning aanvragen/aanpassen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:56 schreef shiznuts het volgende:
In no way are you an exeption to the law. For that matter: what goes around, comes around. You should have known better than that. If anybody... be mad at yourself.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Soms wil ik anale kontseks met jou. Dit is zo'n moment.
Ja, dat is idd arelaxed.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
In Amsterdam ja, maar ik zit nu te kijken en zie dat ze elke doordeweekse dag van 9 tot 16 uur open zijn. Maar ja, dan moet ik maar een ochtend vrij nemen om het te gaan aanvragen
Tja... en nu kost het je dus geld...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
In Amsterdam ja, maar ik zit nu te kijken en zie dat ze elke doordeweekse dag van 9 tot 16 uur open zijn. Maar ja, dan moet ik maar een ochtend vrij nemen om het te gaan aanvragen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:03 schreef Marconi het volgende:
[..]
Tja... en nu kost het je dus geld...
en kijk eens hier ZE ZIJN OOK OP ZATERDAG EN ZONDAG OPEN...
kortom, klacht is geen klacht, maar luiheid van TS!
Kan je hem niet gewoon online aanvragen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |