Wat is je achternaam dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vroeger *Jaren 80* waren ze wel enigzins actief... tegenwoordig *Jaren 90 tot nu* niet meer..
En mensen vinden het blijkbaar leuk om mij te vergelijken met mijn familie, ondanks dat het enige wat ik heb wat gelijk is m`n achternaam is..
quote:
Klopt dat ze niet meer actief zijn... Omdat ze allemaal vast zitten achterlijke druipkaars...quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vroeger *Jaren 80* waren ze wel enigzins actief... tegenwoordig *Jaren 90 tot nu* niet meer..
En mensen vinden het blijkbaar leuk om mij te vergelijken met mijn familie, ondanks dat het enige wat ik heb wat gelijk is m`n achternaam is..
George is gewoon vrij hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:07 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Klopt dat ze niet meer actief zijn... Omdat ze allemaal vast zitten achterlijke druipkaars...
De enige die vast ZAT was George, de rest van m`n ooms is allemaal vrij, ook mijn vader (Cees)quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:07 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Klopt dat ze niet meer actief zijn... Omdat ze allemaal vast zitten achterlijke druipkaars...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |