http://www.speld.nl/2010/06/07/uitslagen-wk-voetbal-gelekt/quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
MENSEN DE WERELDKAMPIOEN STAAT AL VAST !!!!!!!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:42 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2010/06/07/uitslagen-wk-voetbal-gelekt/
Pienter mannetje, die Henry.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:06 schreef Henry het volgende:
Je moet wel heel erg stom, dom en idioot zijn wil je dit geloven. Zo’n uitslag kan je wel voorspellen, maar nooit kan vaststaan hoever een team komt. Dat is hetzelfde als dat ik ga uitlekken dat mijn voetbalteam komend seizoen kampioen wordt. Dat kan je toch van te voren niet zeggen, net als de penalty’s in de finale, nu kun je toch nog niet zeggen dat er 2 komen. De scheidsrechter is nog niet eens bekend voor die wedstrijd!
of Mexico of Chili of Uruguay.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:07 schreef BigBear80000 het volgende:
Argentinië of Brazilie winnen de WK
Want,
De winnaars gaan de heletijd zo:
ZA
EU
ZA
EU
ZA
EU
etc.
Hehehequote:
en Jay-z ofzoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:14 schreef Silv het volgende:
Blatter is dan ook een Reptillian die samenwerkt met de illuminati en de slinkse regering.
Ajaxquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
dit ga je niet geloven![]()
![]()
Dit is niet et enige wat uitgelekt is
Uit zeer betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat Ajax volgend jaar kampioen worden!!![]()
![]()
quote:
Die bron zegt het al 7 jaar ofzo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
![]()
Uit zeer betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat Ajax volgend jaar kampioen worden!!![]()
![]()
IK WAARSCHUW JULLIE,,quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:24 schreef BaasD het volgende:
TS leeft in zijn eigen werelden kan er overduidelijk niet mee omgaan
Terecht, na al die jaren gun ik die jongons eindelijk hun pleziertje wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
of Mexico of Chili of Uruguay.
Maar dit is het eerste WK in Afrika dus nu gaat alles door den war
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |