Ummm zijn wij bekend???quote:Op zondag 27 juni 2010 00:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VOlgens mij kwam ik daar ook wel eens. Maar chatten met onbekenden is niks voor mij. Heb zat Fokkers op MSN waarmee ik nooit mee gesproken heb.
Ik raad Chinese gurlz sucking and scissoring for cash 15 niet aan, was een beetje droogjes.quote:
Oh, als je dat al geweldig vindt...quote:Op zondag 27 juni 2010 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ken je die scene nog uit Titanic? Toen Leo Kate aan het tekenen was? Je zag zijn ogen over haar lichaam vliegen, haar ogen volgde zijn ogen, dan weer zijn potlood, dan weer zijn ogen. Ze wisten allebei niet dat het noodlot naderde, ze waren in de prime van hun leven, twee geliefdes, de een legde de andere voor altijd vast op het papier. En toen liet Kate Winslet een dikke harde scheet.
Zo was het eigenlijk.
Ik zat helemaal in het moment.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ken je die scene nog uit Titanic? Toen Leo Kate aan het tekenen was? Je zag zijn ogen over haar lichaam vliegen, haar ogen volgde zijn ogen, dan weer zijn potlood, dan weer zijn ogen. Ze wisten allebei niet dat het noodlot naderde, ze waren in de prime van hun leven, twee geliefdes, de een legde de andere voor altijd vast op het papier. En toen liet Kate Winslet een dikke harde scheet.
Zo was het eigenlijk.
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, als je dat al geweldig vindt...
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat helemaal in het moment.En toen kwam die laatste zin.
Nu nog??quote:
ik vond het ook geweldig geschrevenquote:Op zondag 27 juni 2010 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het was geweldig! Maar het eindige in een kater.
Dit zie ik iets anders dan echt chatten. Wel met overeenkomsten maar niet hetzelfdequote:
Dank.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vond het ook geweldig geschreven
Het gaat alleen "langzamer", iets minder RT, verder weinig verscil IMHOquote:Op zondag 27 juni 2010 00:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit zie ik iets anders dan echt chatten. Wel met overeenkomsten maar niet hetzelfde
Ze komt uit Sint Oedenrode.quote:
Ik veel goede, maar ook wat mindere (het verpeste bijna mijn huwelijk jaren terug.....)quote:Op zondag 27 juni 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel heel veel goede herinneringen aan de chat
heeeeel veel
ik heb ook heel veel geschreven, en soms doe ik dat nog wel eens..quote:Op zondag 27 juni 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dank.Dat had ik nodig, zit nogal vast nu met mijn schrijfsels.
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het gaat alleen "langzamer", iets minder RT, verder weinig verscil IMHO
het hielp mij juist door een zware periode (ook in mijn huwelijk) heen...quote:Op zondag 27 juni 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik veel goede, maar ook wat mindere (het verpeste bijna mijn huwelijk jaren terug.....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |