dat krijg ik onder geen enkele omstandigheid langs mijn huigquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bella, jij wilde toch een SC-setje?
Bella en Vaduz, sitting in a tree!quote:
Ik lust ook wel een biertje, maar daarvoor moet ik naar de kroeg en daar heb ik totaal geen zin inquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat krijg ik onder geen enkele omstandigheid langs mijn huig
Bier daarentegen...
Als een tierelier.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cee![]()
We gaan hier veel posten samen he
Ik ook niet echt, of ik moet er veel suiker in doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat krijg ik onder geen enkele omstandigheid langs mijn huig
Bier daarentegen...
met suiker krijg ik het helemaal niet wegquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, of ik moet er veel suiker in doen.
Je hebt een nieuwe UI, herkende je niet!quote:
Ik doe er alleen in de winter soms honing in, voor de rest doe ik er nooit iets in iquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, of ik moet er veel suiker in doen.
Ik dacht ik doe eens gekquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe UI, herkende je niet!
Nee eerst iets blauws ofzeau.quote:
quote:
ten tijde van IDO 3 had ie volgens mij een Ellen UIquote:
Nu al terug.quote:
Ja ze moet morgen heel vroeg op, maar de film ik heb me rot gelachenquote:
Was ie zo goed, of zo slecht?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze moet morgen heel vroeg op, maar de film ik heb me rot gelachen
De vorige was ook met awards ja.... en die daarvoor mijn naam die voorbij kwam glijden in lettersquote:
Nee hij was gewoon leuk, ik heb echt gelachen, Samantha die lekkere geile sloerie ging helemaal losquote:
Heerlijk wijf.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hij was gewoon leuk, ik heb echt gelachen, Samantha die lekkere geile sloerie ging helemaal los
Ze zat op een marktplaats in Abu Dubai, mag je natuurlijk niet veel als vrouw, en haar tas werd bijna afgepakt, ze had een vreselijke hot flash en haar condooms rolden over straat, dus al die mannen om haar heen en wijzen enzo, ze ging helemaal los, ik kon niet meerquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zat op een marktplaats in Abu Dubai, mag je natuurlijk niet veel als vrouw, en haar tas werd bijna afgepakt, ze had een vreselijke hot flash en haar condooms rolden over straat, dus al die mannen om haar heen en wijzen enzo, ze ging helemaal los, ik kon niet meer
quote:
Ja ik vond hem leuker dan de vorige filmquote:
Uranus is so pretty!quote:
Hoorde/zag dat nummer pas gisterenavond voor het eerst.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Uranus is so pretty!
It feels like home.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoorde/zag dat nummer pas gisterenavond voor het eerst.
Lekker melig
je had zeker alleen je webicon vervangen?quote:
Je ziet een raketje over het scherm gaan dat toch wel een bepaalde verdachte vorm heeftquote:
Het is zo slecht dat maakt het zo geniaal.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je ziet een raketje over het scherm gaan dat toch wel een bepaalde verdachte vorm heeft
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Cee het volgende:
Oh Bella je hebt nog geen last.fm friends zie ik. I popped your cherry.
Ja ik heb een webiconquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je had zeker alleen je webicon vervangen?
Ik zie nog steeds dezelfde namelijk. (in de nieuwe lay-out zie je alleen upload icons)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |