Jij vindt een 'echte' chat persoonlijker of enger oid?quote:
Was jij degene die een half jaar geband was om iets? Of was dat Vaduz?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het hielp mij juist door een zware periode (ook in mijn huwelijk) heen...
Maar daar kan ik niet teveel over uitwijden, anders kan ik net zo goed een topic openen waar ik mijn originele oldbie account neerzet, en dat doe ik liever niet...
dat was vaduzquote:Op zondag 27 juni 2010 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was jij degene die een half jaar geband was om iets? Of was dat Vaduz?
Eigenlijk behoor ik weit te zeggen, maar dat snappen die Hollanders hier nietquote:
Het begon m'n leven iets teveel te beheersen in een tijd die voor vrouwlief moeilijk was en dat had ik met m'n botte kop toen niet doorquote:Op zondag 27 juni 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het hielp mij juist door een zware periode (ook in mijn huwelijk) heen...
Maar daar kan ik niet teveel over uitwijden, anders kan ik net zo goed een topic openen waar ik mijn originele oldbie account neerzet, en dat doe ik liever niet...
Vaduzquote:Op zondag 27 juni 2010 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was jij degene die een half jaar geband was om iets? Of was dat Vaduz?
Neen, ik woonde 2 maanden geleden nog in Schijndel, maar kende veel Rooise van school. Kwamen de sletten vandaan.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je daar woont ben ik morgen dicht bij je in de buurt
dat zou ik ook nog eens heel graag doen, en weer eens een gedichtendbundel.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga zeker nog boeken schrijven, omdat ik weet dat ik dat kan.
Onder andere jaquote:Op zondag 27 juni 2010 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij vindt een 'echte' chat persoonlijker of enger oid?
Ik heb dat ook vaak, dan typ ik iets en dan lees ik het en dan besef ik dat het super Brabants is.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk behoor ik weit te zeggen, maar dat snappen die Hollanders hier niet
Ik was eergisteren nog in Gestel.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neen, ik woonde 2 maanden geleden nog in Schijndel, maar kende veel Rooise van school. Kwamen de sletten vandaan.
morgen ben ik in Chaamquote:Op zondag 27 juni 2010 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak, dan typ ik iets en dan lees ik het en dan besef ik dat het super Brabants is.
Ik scripts, is alleen wel iets heul anders dan een boek merk ik.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dichtbij....quote:
Nikki doet ook pogingen om er iets meer sexy uit te zien de laatste tijd zo te zienquote:Op zondag 27 juni 2010 00:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neen, ik woonde 2 maanden geleden nog in Schijndel, maar kende veel Rooise van school. Kwamen de sletten vandaan.
Met je Journalistieke achtergrond moet dat echt kunnen. Ik dagdroom ook wel eens dat ik een boek schrijf. Maar verder dan 1 A4-tje kom ik echt nietquote:Op zondag 27 juni 2010 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Doorzetten!quote:Op zondag 27 juni 2010 00:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik scripts, is alleen wel iets heul anders dan een boek merk ik.
Ik ken haar een beetje door vrienden, en ze was blijkbaar niet veel anders vroegah.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nikki doet ook pogingen om er iets meer sexy uit te zien de laatste tijd zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |