Nadeel van Wenckebach is volgens mij weer dat het heel smal is? Maar kaal, mja een beetje denk ik. Maar ik kom uit Almere, ik ben wel gewend aan kaal en bouwterreinquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:18 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Leuk om te zien! Moest tijdje geleden kiezen voor dit complex of een ander complex bij de Wenckebachweg. Ik vond de indeling van de Wenckebachweg iets logischer en ook is het iets lichter omdat je aan twee kanten ramen over de gehele lengte en breedte van je huisje hebt. Ook de deuren zijn hier van glas. Desondanks een leuk complex, is het niet nog ongelooflijk kaal daar?
Ik wilde het wel, maar ik kon niet kiezen welke kleur en welke muur het dan zou moeten zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:49 schreef Merel1808 het volgende:
Had je niet 1 muur in een kleurtje willen schilderen? Het is zo wit nu. Of mag dat niet?
Ik had niet eens gezien dat jouw woning een meter breder was! Maar dat klopt, het is wel een smalle bedoening. Je huisje ziet er leuk uit!quote:Nadeel van Wenckebach is volgens mij weer dat het heel smal is?
krijg je bij ikea ook hoor, je bedoeld die laptop-schoottafel toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
@ foto nr 4 dat ding op het houten kastje![]()
Wilde ik ook kopen bij de action maar............uitverkocht![]()
Bevalt hij een beetje of wil je er soms vanaf![]()
![]()
Heb je al kennis gemaakt met de motorvrienden aan de overkant
quote:Op donderdag 23 september 2010 00:38 schreef martinus- het volgende:krijg je bij ikea ook hoor, je bedoeld die laptop-schoottafel toch?
Nee heb ik nog geen kennis mee gemaaktquote:Op donderdag 23 september 2010 00:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
wat kostie daar
Action was iets van 5 euri
![]()
Nog geen reactie van ChemiuZou ze al kennis hebben gemaakt met de motorclub aan de overkant
Was in de war met de wenckebachwegquote:Op donderdag 23 september 2010 01:12 schreef Chemiu het volgende:Nee heb ik nog geen kennis mee gemaakt. Nog nooit gezien uberhaupt?
![]()
Van de Hells Angels heb je hier geen last van. Nog nooit eentje gezien!quote:Op donderdag 23 september 2010 01:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Was in de war met de wenckebachwegwaar de Hells Angels zitten
![]()
Niet echt een ideale plek voor onschuldige meisjes van een jaar of 20
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |