abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86436371
Leuk om te zien! Moest tijdje geleden kiezen voor dit complex of een ander complex bij de Wenckebachweg. Ik vond de indeling van de Wenckebachweg iets logischer en ook is het iets lichter omdat je aan twee kanten ramen over de gehele lengte en breedte van je huisje hebt. Ook de deuren zijn hier van glas. Desondanks een leuk complex, is het niet nog ongelooflijk kaal daar?
  FOK!fotograaf vrijdag 17 september 2010 @ 10:23:31 #102
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_86528072
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:18 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Leuk om te zien! Moest tijdje geleden kiezen voor dit complex of een ander complex bij de Wenckebachweg. Ik vond de indeling van de Wenckebachweg iets logischer en ook is het iets lichter omdat je aan twee kanten ramen over de gehele lengte en breedte van je huisje hebt. Ook de deuren zijn hier van glas. Desondanks een leuk complex, is het niet nog ongelooflijk kaal daar?
Nadeel van Wenckebach is volgens mij weer dat het heel smal is? Maar kaal, mja een beetje denk ik. Maar ik kom uit Almere, ik ben wel gewend aan kaal en bouwterrein :P. Ik hoef niet zo nodig de Amsterdamse sfeer om me heen te hebben. Niet dat ik een keuze had, ondertussen is mn inschrijftijd al te kort om hier nu nog in te komen (heb op een advertentie gereageerd voor een andere woning in dit complex, mag niet eens komen kijken).

Woon er nu een tijdje dus ontdek wel wat nadelen. Er is met OV geen directe verbinding met de uni, waardoor ik 50 min tevoren weg zou moeten gaan terwijl fietsen 15 min is. En als het buiten slecht weer is, is de tv verbinding erg slecht. Valt weg, beeld blijft hangen, beeld kraakt. Zoals wanneer er een brommer voorbijrijdt en je digitenne hebt. Maar dan de hele avond.
  FOK!fotograaf vrijdag 17 september 2010 @ 10:39:30 #103
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_86528484
En om er ook nog een leuke update van te maken: foto's! Van de voorkant dit keer.

Plant = plastic, dus die blijft nog wel even leven.

Laptop-/bordtafeltje is best handig tijdens het eten/tv kijken.

Schilderij gemaakt door mijn moeder. Aan de achterkant komt ook nog een van haar schilderijen, die is bijna klaar.

En mijn uitzicht aan de achterkant O+

En dan is het eigenlijk wel zo'n beetje klaar. Er komt nog een schilderij en een konijnenhok en wat kleine zooi aan de muren, maar verder zal er niet veel bijzonders meer gaan gebeuren.
pi_86528739
Had je niet 1 muur in een kleurtje willen schilderen? Het is zo wit nu. Of mag dat niet?
  FOK!fotograaf vrijdag 17 september 2010 @ 10:53:52 #105
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_86528857
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:49 schreef Merel1808 het volgende:
Had je niet 1 muur in een kleurtje willen schilderen? Het is zo wit nu. Of mag dat niet?
Ik wilde het wel, maar ik kon niet kiezen welke kleur en welke muur het dan zou moeten zijn :P. Wilde dat het ook bij de schilderijen zou passen. Dus heb ik het maar gewoon allemaal wit gemaakt.
pi_86535436
quote:
Nadeel van Wenckebach is volgens mij weer dat het heel smal is?
Ik had niet eens gezien dat jouw woning een meter breder was! Maar dat klopt, het is wel een smalle bedoening. Je huisje ziet er leuk uit!
  vrijdag 17 september 2010 @ 13:55:45 #107
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_86535447
@ foto nr 4 dat ding op het houten kastje :D
Wilde ik ook kopen bij de action maar............uitverkocht :(

Bevalt hij een beetje of wil je er soms vanaf :? :+

Heb je al kennis gemaakt met de motorvrienden aan de overkant :P
  vrijdag 17 september 2010 @ 17:57:08 #108
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_86544289
Ik vind het echt keisuf dat de keuken geen bovenkastjes heeft :? Dat zou nog zoveel extra ruimte schelen...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 23 september 2010 @ 00:38:59 #109
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_86736106
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 13:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
@ foto nr 4 dat ding op het houten kastje :D
Wilde ik ook kopen bij de action maar............uitverkocht :(

Bevalt hij een beetje of wil je er soms vanaf :? :+

Heb je al kennis gemaakt met de motorvrienden aan de overkant :P
krijg je bij ikea ook hoor, je bedoeld die laptop-schoottafel toch?
pi_86736471
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:38 schreef martinus- het volgende:krijg je bij ikea ook hoor, je bedoeld die laptop-schoottafel toch?
:Y wat kostie daar :? Action was iets van 5 euri :7

Nog geen reactie van Chemiu :@ Zou ze al kennis hebben gemaakt met de motorclub aan de overkant (8>
  FOK!fotograaf donderdag 23 september 2010 @ 01:12:43 #111
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_86736615
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:59 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:Y wat kostie daar :? Action was iets van 5 euri :7

Nog geen reactie van Chemiu :@ Zou ze al kennis hebben gemaakt met de motorclub aan de overkant (8>
Nee heb ik nog geen kennis mee gemaakt :P. Nog nooit gezien uberhaupt? :?

En laptopding heb ik bij de marskramer gehaald voor 10 euro ofzo. Bevalt heel erg goed en doet het ook prima als onderzetter voor mn bord tijdens het eten.
pi_86736758
quote:
Op donderdag 23 september 2010 01:12 schreef Chemiu het volgende:Nee heb ik nog geen kennis mee gemaakt :P. Nog nooit gezien uberhaupt? :?
Was in de war met de wenckebachweg :@ waar de Hells Angels zitten (8>

Niet echt een ideale plek voor onschuldige meisjes van een jaar of 20 8-)
pi_86736796
quote:
Op donderdag 23 september 2010 01:25 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Was in de war met de wenckebachweg :@ waar de Hells Angels zitten (8>

Niet echt een ideale plek voor onschuldige meisjes van een jaar of 20 8-)
Van de Hells Angels heb je hier geen last van. Nog nooit eentje gezien! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')