We gaan naar Longhorn Steakhouse hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:23 schreef mike_hunt het volgende:
ben je al klaar voor het diner? did you get your hair did?
Ik zou wel eens echt iets lekkers willen maken waarvan iedereen je zo aankijkt van "wow, dit is ECHT lekker"... Maar ik heb dan weer geen zin om daar in te investeren.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je probeert het tenminste... ik probeer er altijd onderuit te komen. Gelukkig dat ze hier van koken houden. Soms komt er familile over van David. Die kunnen echt koken als de beste.
Je kunt hem er ZO inschuiven.quote:
Spanje heeft gewonnen!!!quote:
quote:
geen series meer te kjiken?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:27 schreef Deceit het volgende:
en ik ga slapentruste
morgen arbeiten in der Fr"uh jah!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:27 schreef wonderer het volgende:
[quote]
Ik zou wel eens echt iets lekkers willen maken waarvan iedereen je zo aankijkt van "wow, dit is ECHT lekker"... Maar ik heb dan weer geen zin om daar in te investeren.
quote:
David Villa van het eerste geweldige goal tontoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
kweet niet eens wie dat is, maar hij is doable..
Boterkoek en speculaasquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je geen speciality? ik heb gelukkig nog mijn tortillas LOLs. Wel op de spaanse manier.
Kees? das gewoon een vriend van mij. LOLs nee, das die gast van het Groninger Museum. Een vriend van mij gaat met hem. (Sebas) alhoewel Kees al getrouwd is and shit. Maar zij leven meer op Ibiza. Daarom mogen wij vaak in zijn huis.quote:
Hij komt me nogal bekend voor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:35 schreef mike_hunt het volgende:
Niemand heeft het over mijn leuke TT..![]()
![]()
Tis toch food for thought.
Ken Spaanse ploeg niet zo goed. Je bent toch meer hetero dan dat ik dat ben.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
David Villa van het eerste geweldige goal tonto
zie post 299. En ik zal alvast lijstjes makenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kees? das gewoon een vriend van mij. LOLs nee, das die gast van het Groninger Museum. Een vriend van mij gaat met hem. (Sebas) alhoewel Kees al getrouwd is and shit. Maar zij leven meer op Ibiza. Daarom mogen wij vaak in zijn huis.
Ik zal alles wel uit de doeken doen als we gaan wijnproeven. Ik denk dat je tig vragen hebt. Ik zal ze allemaal beantwoorden. LOLs.![]()
ja zoals ik al eerder zei...wegens succes geprolongeerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |