How gayquote:
Ga jij nog Nijmegen lopen? Ik hoor je er nooit meer over.quote:
als er statiegeld op wijnflessen zat dan was je rijk jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf moet ik met zijn huis? Zoveel geld heb ik niet.Alhoewel als ik mijn lege flessen bij de AH inlever...
o, das kut!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dat gaat niet lukken. In ieder geval niet van te voren. Als ik een echte datum heb, ga ik op mijn blog om geld bedelen
Daarna ga ik wel proberen om het alsnog vergoed te krijgen, maar van te voren gaat het neit lukken.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als er statiegeld op wijnflessen zat dan was je rijk ja
$5700, plus travel and lodging (week Florida voor twee personen), plus ... eh... kweenie of anestesie in de prijs is inbegrepen of dat dat nog apart moet. Dus zo'n slordige $7000quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, das kut!![]()
hoeveel kost zo'n operatie btw?
quote:
o dat valt nog mee!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
$5700, plus travel and lodging (week Florida voor twee personen), plus ... eh... kweenie of anestesie in de prijs is inbegrepen of dat dat nog apart moet. Dus zo'n slordige $7000
je zit toevallig altijd aan de wijnquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hond
ik drink niet zoveel. Anthony wel. Die lust em wel.. alhoewel ik nu ook aan de wijn zit. Maar dat komt omdat die toch al open was.
Zoek op youtube es op Garramone, dan kom je filmpjes tegen van jongens die door hem geopereerd zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dat valt nog mee!Tis toch geen slager, he?
![]()
en voor dat bedrag alleen de bovenkant of gaan ze ook je vayjay te lijf?
nee, dat lijkt maar zo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je zit toevallig altijd aan de wijn![]()
feesten natuurlijk in de binnenstadquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, dat lijkt maar zo.![]()
heb gelezen dat je naar TT was gegaan. Wat doe je daar dan? races kjiken? Feesten? wat is daar te doen dan op het circuit?
Het ging jou toch om de bovenkant, toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoek op youtube es op Garramone, dan kom je filmpjes tegen van jongens die door hem geopereerd zijn.
Ja, is alleen top. Voor de prijs van een nieuwe leuter kun je een flinke auto kopen
welke?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Oh, die cutie in Lost gaat dood.
Wie? die gast van de Vampire Diaries?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Oh, die cutie in Lost gaat dood.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
feesten natuurlijk in de binnenstad![]()
ben nog nooit naar de races geweest
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aahh, op die fiets..dus je had lekker doorgezakt.
Yeah, daarom. En ik geloof van wel, ben wel benieuwd wat ie maandag na dat consult zegt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Het ging jou toch om de bovenkant, toch?Brad heeft zich al berust in het feit dat dit voor het eggie is.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |