Voor Noorwegen zijn er ook niet zoveel fokkers, al loopt dat Nedernoren topic relatief gezien best OK.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
bijkomend probleem is, omdat er zo weinig NZ'okkers zijn, sterft een NZ topic al snel een vroege dood
Maar ik zit (waarschijnlijk) het dichtste bij een pool met mijn 63 gradenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
Oke, we gaan hier verder...de laatste posts gingen over dat TS claimt dat hij de wereld meest zuidelijke fokker is....dus als iemand dat kan verbeteren...bring it on (46.22.13.27") Flipsen hebben we al geelimineerd bij 5 graden
Crap, ik moet naar Kautokeino verhuizen en rendieren gaan houden, dat is hetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik zag in "ik woon in" twee fok!kers in Umeå, das net iets Noordelijker dan Fogels 63 graden.
even gegoogled, holy smoke dat is idd noordelijk, daar ben je bijna de buurman van Santa Clausquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik zag in "ik woon in" twee fok!kers in Umeå, das net iets Noordelijker dan Fogels 63 graden.
Totdat die twee hier posten en zeggen dat ze daar daadwerkelijk nog zitten, ben je wat mij betreft de meest Noordelijke hoor!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Crap, ik moet naar Kautokeino verhuizen en rendieren gaan houden, dat is het
Mhhh, OK, misschien aan de "regels" toevoegend dat tijdelijk verblijf niet teltquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Totdat die twee hier posten en zeggen dat ze daar daadwerkelijk nog zitten, ben je wat mij betreft de meest Noordelijke hoor!
Hoef je ook niet naar Kautokeino
Doen we Fogel, ook om backpackers uit te sluitenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, OK, misschien aan de "regels" toevoegend dat tijdelijk verblijf niet telt
maar, wat is tijdelijik? Voor m'n gevoel heb ik de afgelopen twee jaar tijdelijk in Zweden gewoond, terwijl veel meensen dat niet zo zien..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, OK, misschien aan de "regels" toevoegend dat tijdelijk verblijf niet telt
Dat levert inderdaad altijd vreemde blikken op in een winkel: sta je als blonde accentloos nederlandse klant bij de kassa te stuntelen met al die euros - vooral muntenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:20 schreef Gaoxing het volgende:
Ik vind een half jaar tamelijk tijdelijk; dan kom je de honeymoonfase nauwelijks uit. Een jaar, minimaal?
En om op je vraag terug te komen of Nederland erg vreemd is: die is eigenlijk moeilijk te beantwoorden. We zijn nu bijna 12 jaar weg, en het is een compleet ander land, maar toch bekend. Alsof ik een toerist in eigen land ben. Ik zou bijvoorbeeld niet zo uit m'n hoofd kunnen vertellen welke kleur een briefje van 10 euro heeft, terwijl ik met Thais geld geen moeite heb om dat te vertellen. Maar zo voelt het al een tijdje, dus ook dat is bekend en ontspannen, eigenlijk
Dat bedoel ik, zelfs Zweden is spotgoedkoop voor mijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Man, in Noorwegen koop je nog geen kop koffie voor 100 kroon
Stuur je rekeningnr via PM en ik maak 1000 over, dan kan je er 10 voor me kopenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:59 schreef qwerty_x het volgende:
Wellicht dat we een KAA handeltje kunnen opzetten: voor die 100 kronen kun je hier zowat een hele koffieplantage kopen ...
Krijg je, net als hier, ook het tweede kopje gratis in Noorwegen? Want dan valt 60 kroon nog enigszins te overzien....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zelfs Zweden is spotgoedkoop voor mij
Tot dusverre heb ik nog niet meer dan 60 kroon voor een koffie betaald
zo herkenbaar..!!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:48 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dat levert inderdaad altijd vreemde blikken op in een winkel: sta je als blonde accentloos nederlandse klant bij de kassa te stuntelen met al die euros - vooral munten
maar ook leuk, als je de verwarde gezichten ziet van het personeel achter de kassa en je verteld dat je niet zo snel weet welke munt wat is omdat je in het KAA'er bent levert dit vaak leuke gesprekken opquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:48 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dat levert inderdaad altijd vreemde blikken op in een winkel: sta je als blonde accentloos nederlandse klant bij de kassa te stuntelen met al die euros - vooral munten
kids can be so cruel.....hahaquote:Ik heb ze er vanmorgen ook voor het eerst op betrapt dat ze Engels bleven spreken, omdat ze geen zin hadden om met het desbetreffende jongetje te spelen
Op sommige plekken wel, over het algemeen niet (of met een beetje korting).quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Krijg je, net als hier, ook het tweede kopje gratis in Noorwegen? Want dan valt 60 kroon nog enigszins te overzien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |