Dat mag dus niet hier, je zult de orginele rom moeten terug zetten.quote:Software unlocked/Jailbreak tot versie 3
Dit dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:29 schreef Diemux het volgende:
[..]
Dat mag dus niet hier, je zult de orginele rom moeten terug zetten.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:29 schreef Diemux het volgende:
[..]
Dat mag dus niet hier, je zult de orginele rom moeten terug zetten.
Hoe wou je dit gaan controleren danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Verwijderen dat je jailbreak erop hebt heeft geen zin. Of de originele rom moet erop staan of hij kan niet verkochtworden via Fok!
Niet, maar wel dat het duidelijk is naar kopers toe welke rom er nu dus op staat gezien er genoeg users WEL de originele ROM willen. Komt er een "illegale" rom op, mag dat ook maar niet via Fok besprekenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:54 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Hoe wou je dit gaan controleren dan
Geen idee of het nog erger kan worden. Het heeft waarschijnlijk met grote temp. verschillen te maken, dus ik denk dat het niet veel erger zal worden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:31 schreef Speeddragon het volgende:
Wil deze ipod heeeeeeeel erg graag hebben,
zou me helemaal gelukkig maken haha, de mijne is namelijk net erg dood gegaan.
wil er 120 excl verzendkosten voor geven. Mijn vraag is echter, kan de herpes nog erger worden?
Of zal het hierbij blijven?
pmquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:35 schreef Speeddragon het volgende:
hmm dan wacht ik wel even af(kan wel 140 bieden, maar verzendkosten komen er dan weer op e.d), in ieder geval bedankt voor de snelle reactie.
klopt, tot zoquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:32 schreef parapono het volgende:
volgens mij heb ik om vier uur n afspraak met je ts. tot zo! parapono
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |