Hallo,
Hierbij verkoop ik mijn High-Box component naar VGA converter.
Dit apparaat vormt component signalen om naar VGA signalen, waardoor je je spelcomputer op je monitor kunt aansluiten. Het is met dit apparaat mogelijk om de spelcomputer en de computer tegelijkertijd op dezelfde monitor aan te sluiten, omdat dit apparaat de mogelijkheid heeft om te wisselen tussen de signalen.
Dit apparaat is nu ongeveer drie maanden oud, en verkeert werkelijk nog in een topstaat.
Ik doe hem weg omdat ik nu zelf een televisie heb aangeschaft. Dit apparaat is dus overbodig geworden.
Zelf heb ik dit apparaat altijd gebruikt om mijn Wii mee aan te sluiten op mijn monitor.
Overigens ook prima om je PlayStation of X-Box mee aan te sluiten op je monitor.
Ik heb er destijds ongeveer ¤40,- voor betaald.
Alles is nog helemaal compleet. Doosje, handleiding, adapter, geluidskabeltje.
(Behalve een VGA-kabel en de aankoopbon. De aankoopbond heb ik er nooit bij gekregen.)
Ook heb ik er nog een adapter bij voor de stekker. Dit komt doordat de stekker die aan de adapter zit Amerikaans is. Deze stekker zorgt ervoor dat het apparaat dus op een Nederlands stopcontact is aan te sluiten.
Even wat specificaties (Engels):Supported component signal input format:
480i/p
576i/p
720p (60Hz/50Hz)
1080i (60Hz/50Hz)
1080p (60Hz/50Hz) (HD dus.)
Supported output resolution:
800 * 600
1024 * 768
1280 * 1024
1440 * 900
1600 * 1200
1680 * 1050
1920 * 1200
Supporting perfect display of 16:9 / 4:3 format signals.
Supporting various resolution models.
Plug and play without software installation.
Displaying a flicker-free picture of delicacy, brightness, stability, convenient operation with front button.
Supporting all component signals output products.
Compatible with all crt and lcd monitors; free switch of vga and ypbpr singals without repeated plug.
Supporting free switch of signals between vga and ypbpr.
Possessing digital noise reduction and image enhancement technology.
Supporting parameters (brightness, contrast, etc.) regulation.
Supporting audio input and output.
Foto:
![]()
Vraagprijs: ¤25,- (Exclusief eventuele verzendkosten, ik ben bereid om deze te delen.)
Op te halen in Nijverdal (Overijssel).
Het is een vraagprijs, ik ben bereid om te onderhandelen.
Doe een goed bod, en dan komen we er denk ik wel uit.
Groeten,
EcktenBaas