quote:
ow lastig is dat zeg.... maar ze kan het toch beter eerlijk vertellen dat dat per ongeluk is gegaan en dat jij haar daarover gebeld hebt...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij vroeg mij dan ook om mijn mond dicht te houden. Maar hij is één van mijn beste maten.....
Dat heb ik haar ook aangeraden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow lastig is dat zeg.... maar ze kan het toch beter eerlijk vertellen dat dat per ongeluk is gegaan en dat jij haar daarover gebeld hebt...
ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar dat filmpje...
![]()
quote:
Tuurlijk niet..quote:En nee, jullie krijgen het filmpje nooit te zien.
Excuus. Ik bedoel Ab.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De linker in het rijtje Temptations, links voor ons, lijkt enorm veel op mijn voormalig PC bij de Luchtmacht Bewaking.
Als er één man een voorbeeld voor mij is dan is het Appie wel.![]()
same here. Tot straksquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:48 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik ga afsluiten en naar huis, fijn weekend allemaal
Je had ook iets met weekend kunnen roepenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou hier iets gaan posten maar ik zou niet meer weten wat. TVP dan maar
Eigenlijk had ik je nu moeten aangeven.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou hier iets gaan posten maar ik zou niet meer weten wat. TVP dan maar
jij bent echt te goedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik je nu moeten aangeven.
* Ofyles2 dit toch niet doet om de mods te ontlasten...
Leuke filmpjes en leuke muziek. Bruce ziet er op deze nog wel lekker uit zeg...quote:
Hey TMquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Hey Diaan
leuke muziek
morgen weer werken in mn huis, nu al zin in met die hitte
Maar aan het eind van de middag word ik verwacht op een barbecue
En zondag parkpop
De organisatoren hadden overigens bijna een Advocaatje doorgevoerd: een junk (Snoop Dogg, red.) vervangen door een homofoob (Beenie Man, red.)...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
Parkpop lijkt me erg leuk, alleen beetje ver weg voor ons. Zou er nog wel een keertje naartoe willen met de kinderen.
Ik hoop het sloopwerk morgen af te ronden, het hout is besteld om weer te gaan opbouwen, de offerte voor een nieuwe trap is de deur uit....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hey TM![]()
Thnx!!
Pff wel verschrikkelijk die warmte en dan moeten klussen. Ben je al begonnen met opbouw??
Parkpop lijkt me erg leuk, alleen beetje ver weg voor ons. Zou er nog wel een keertje naartoe willen met de kinderen.
Wat is een Advocaatje?? Ik heb de ophef erover gehoord. Snoop Dogg is best leuk trouwens live.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De organisatoren hadden overigens bijna een Advocaatje doorgevoerd: een junk (Snoop Dogg, red.) vervangen door een homofoob (Beenie Man, red.)...
Dan wordt het echt mooi!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoop het sloopwerk morgen af te ronden, het hout is besteld om weer te gaan opbouwen, de offerte voor een nieuwe trap is de deur uit....
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra, morgen veteranendag?
En daar hebben we meteen de grootste misvatting rond Veteranen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo oud is Cobra toch ook weer niet ?
Advocaatje -> Onbegrijpelijke wissel, in zwang gekomen nadat Dick Advocaat op het EK 2004 Arjen Robben inwisselde voor Paul Bosvelt. Tsjechië, dat toen met 2-1 achterstond, won uiteindelijk met 3-2.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat is een Advocaatje?? Ik heb de ophef erover gehoord. Snoop Dogg is best leuk trouwens live.
Veteranen zijn toch gewoon alle militairen die afgezwaaid zijn?? Of zijn er ook nog een paar in dienst?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En daar hebben we meteen de grootste misvatting rond Veteranen.
Er zijn op dit moment ook Veteranen van bv 19 jaar oud in Nederland.
Dat moment ken ik inderdaad nog... maar wist niet dat het gebruikt werd zo op deze manier.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Advocaatje -> Onbegrijpelijke wissel, in zwang gekomen nadat Dick Advocaat op het EK 2004 Arjen Robben inwisselde voor Paul Bosvelt. Tsjechië, dat toen met 2-1 achterstond, won uiteindelijk met 3-2.
Dat was de oude regel. Men moest de dienst verlaten hebben om Veteraan te zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Veteranen zijn toch gewoon alle militairen die afgezwaaid zijn?? Of zijn er ook nog een paar in dienst?
Okay!! En terecht!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was de oude regel. Men moest de dienst verlaten hebben om Veteraan te zijn.
Maar sinds een paar maanden is elke militair die op uitzending is geweest, ook diegene die nog in dienst is, een Veteraan. Dus officieel ben ik nu ook een Veteraan.
Eens.quote:
Ja, genoeg.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ken jij trouwens ook mensen bij de luchtmacht die uit mijn regio komen? Een jongen waar wij vroeger mee omgingen, zit ook bij de luchtmacht volgens mij, in ieder geval is hij uitgezonden geweest.
We zijn het eensquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens.![]()
Want tot op heden denken de meeste Nederlandse aan mannen van 65+ als er over Veteranen gesproken wordt.
Terwijl er zat (ex) militairen van 19/20 zijn die ook Veteraan zijn.
Ben ik weer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zijn het eens![]()
![]()
Ik pm je de naam wel even..
Tot straksDenk ik...
Da's duidelijk...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was de oude regel. Men moest de dienst verlaten hebben om Veteraan te zijn.
Maar sinds een paar maanden is elke militair die op uitzending is geweest, ook diegene die nog in dienst is, een Veteraan. Dus officieel ben ik nu ook een Veteraan.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Da's duidelijk...
Naast AKQ SC senior ook nog veteraan
Dan maar een witte anjer dragen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |