Houd je bek zwarte mongoolquote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:48 schreef piemelsnor het volgende:
Racist.
kom naar zoetermeer dan tiefusmogool, jij slaat zeker ook meisjes lafaardquote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:49 schreef piemelsnor het volgende:
[..]
w8 mar kk flikker ga je opzoeken :S
Beetje maar haar reactie was wel begrijpelijk, die gozer moet haar gewoon niet slaan, dat is kankerlafquote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:49 schreef Cappy het volgende:
zucht ... meisje dat weer teveel gezopen had ?
pfff
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:48 schreef piemelsnor het volgende:
Racist.
shit is aan nu je moet neit fucken met mij mak je kapot kk mogooltjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kom naar zoetermeer dan tiefusmogool, jij slaat zeker ook meisjes lafaard![]()
Dat had ik gedaan als ik had geweten dat ze was geslagen, ik had die gast op z'n bek gemept maar een van die andere dudes was tegen me aan het schreeuwen dus ik had niks door, helaas! Ze was, terwijl ik nog aan het praten was met 1 van die mongolen 'm al gepeert!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:52 schreef Supersoep het volgende:
Een vriendin van je wordt geslagen en je verdedigt haar niet?
Toen dat meisje en haar vriend pleite waren gegaan waren ik en nog een vriend die al jaren op een vechtsport zit over, maar ik had geen zin om te vechten en al die kankerzooi. Ik heb die vriend van me tegengehouden en toen politie aan kwam rijden gezegd dat er een misverstand was en alles was uitgepraat. Geen zin om de nacht in de cel door te brengen snap je.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:53 schreef Frishe het volgende:
Iemand slaat hem op zijn bek, maar hey, TS heeft geen zin om te vechten.
Waren het nu negers of Mongolen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan als ik had geweten dat ze was geslagen, ik had die gast op z'n bek gemept maar een van die andere dudes was tegen me aan het schreeuwen dus ik had niks door, helaas! Ze was, terwijl ik nog aan het praten was met 1 van die mongolen 'm al gepeert!
Nogmaals, ik wist niet dat ze geslagen was, dat heeft ze me pas verteld toen ik d'r vriend belde op de weg naar huis, nadat zij er al vandoor/naar huis waren gegaan. Als ik had geweten dat ze was geslagen had ik die gast allang op z'n bek gestompt, hoeveel klappen ik ook had moeten vangen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:55 schreef BenMoe het volgende:
Wat een tieffuspoesje ben je manEen vriendin van me wordt geslagen en ik ga er thuis een topic over typen, waar ik wel kankerneger durf te typen recht in zn gezicht anoniem op het wereld weide web
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:55 schreef no1uknow het volgende:
1 neger 3 mongolen.
Een jood?quote:
Oke oke niet meegekregen... maar dat ''anders had ik'' kun je beter weg laten... je weet t nooit. Bovendien was dit uiteindelijk ook wel beter voor het meisje haar veiligheid, dunkt me.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nogmaals, ik wist niet dat ze geslagen was, dat heeft ze me pas verteld toen ik d'r vriend belde op de weg naar huis, nadat zij er al vandoor/naar huis waren gegaan. Als ik had geweten dat ze was geslagen had ik die gast allang op z'n bek gestompt, hoeveel klappen ik ook had moeten vangen.
hier nog wat spelers voor in het verhaaltje.quote:
Als je dat met minstens 5 overtuigende redenen kunt beargumenteren en dat driemaal schriftelijk in mijn PM-box dropt, dan zal ik er nog eens over nadenken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:00 schreef Supersoep het volgende:
Dat is heel goed gezien van je. Zullen we MSNen?
Daar heb je inderdaad gelijk in, ware het niet dat zij op een gegeven moment weg was met haar vriend blijkbaar omdat ze overstuur was door die laffe klap. Ik weet wel dat ik een klap kan vangen en nog kan relativeren, omdat het bij 1 klap bleef en vechten niet nodig was. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik helemaal niet van vechten houdt en het zoveel mogelijk ontwijk, bij deze ook een middelvinger aan alle stoere KBL'ers die de hele avond achter hun computer zitten, maar ik was er zeker tegenin gegaan als ik doorhad dat zij geslagen was.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:03 schreef BenMoe het volgende:
[..]
Oke oke niet meegekregen... maar dat ''anders had ik'' kun je beter weg laten... je weet t nooit. Bovendien was dit uiteindelijk ook wel beter voor het meisje haar veiligheid, dunkt me.
Vind ik wel een goede. Dus dan hebben we nu: 3 mongolen, een neger en een jood.quote:
Fappen schijnt te werken... heb ik van horen zeggen, uiteraardquote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:07 schreef no1uknow het volgende:
En nu kan ik niet slapen omdat ik te opgefokt ben
Te moeilijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je dat met minstens 5 overtuigende redenen kunt beargumenteren en dat driemaal schriftelijk in mijn PM-box dropt, dan zal ik er nog eens over nadenken.
wehehe dat komt omdat je op fok zitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:07 schreef no1uknow het volgende:
En nu kan ik niet slapen omdat ik te opgefokt ben
Maar toch zit je met een zak ijs tegen je kaak aan... aldus OP... Dat moet best een redelijke tik geweest zijn, ééntje waarbij bij mij denk ik wel de primitieve emoties als BOOSHEID naar boven zouden komen drijven...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad gelijk in, ware het niet dat zij op een gegeven moment weg was met haar vriend blijkbaar omdat ze overstuur was door die laffe klap. Ik weet wel dat ik een klap kan vangen en nog kan relativeren, omdat het bij 1 klap bleef en vechten niet nodig was. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik helemaal niet van vechten houdt en het zoveel mogelijk ontwijk, bij deze ook een middelvinger aan alle stoere KBL'ers die de hele avond achter hun computer zitten, maar ik was er zeker tegenin gegaan als ik doorhad dat zij geslagen was.
Succesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:09 schreef Supersoep het volgende:
Te moeilijk.![]()
Ik ga wel naar PUB voor makkelijker prooi.
Het was inderdaad een redelijke tik al gaf ik niet toe aan die primitieve emoties, verstandig zijn wordt dat wel eens genoemd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:10 schreef BenMoe het volgende:
[..]
Maar toch zit je met een zak ijs tegen je kaak aan... aldus OP... Dat moet best een redelijke tik geweest zijn, ééntje waarbij bij mij denk ik wel de primitieve emoties als BOOSHEID naar boven zouden komen drijven...
Een keer heb ik een tik aan me voorbij laten gaan... ik had er toen ook geen trek in, heck ik vond t wel geinig eigenlijk... maar ik ging daarna niet online op Fok om er over te praten om vervolgens andere die online zijn - wel of niet de hele avond/nacht - af te doen als ''stoere KLB-ers die de hele avond achter hun computer zitten"'
Verstandig zijn... tja...lastige termquote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het was inderdaad een redelijke tik al gaf ik niet toe aan die primitieve emoties, verstandig zijn wordt dat wel eens genoemd.En dat ijs is ook alleen maar preventief
Gelukkig zijn hier alle stoere mannen van NL verenigd door dit topicquote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:13 schreef Flashwin het volgende:
TS=kankermietje die stoer op een forum doet
Een vriendin wordt geslagen en dan te laf zijn om haar te beschermen. KUTKNEUS.
Eens is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:14 schreef Supersoep het volgende:
Toch vind ik dit een puik topic zo om 2:13.
Gelukkig idd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gelukkig zijn hier alle stoere mannen van NL verenigd door dit topic
Uitgaan? In Zoetermeer?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:48 schreef ThePianoMan het volgende:
jij uitgaan? kijk hoe vaak je in DIG zit man. nurd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |