Houd je bek zwarte mongoolquote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:48 schreef piemelsnor het volgende:
Racist.
kom naar zoetermeer dan tiefusmogool, jij slaat zeker ook meisjes lafaardquote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:49 schreef piemelsnor het volgende:
[..]
w8 mar kk flikker ga je opzoeken :S
Beetje maar haar reactie was wel begrijpelijk, die gozer moet haar gewoon niet slaan, dat is kankerlafquote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:49 schreef Cappy het volgende:
zucht ... meisje dat weer teveel gezopen had ?
pfff
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:48 schreef piemelsnor het volgende:
Racist.
shit is aan nu je moet neit fucken met mij mak je kapot kk mogooltjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kom naar zoetermeer dan tiefusmogool, jij slaat zeker ook meisjes lafaard![]()
Dat had ik gedaan als ik had geweten dat ze was geslagen, ik had die gast op z'n bek gemept maar een van die andere dudes was tegen me aan het schreeuwen dus ik had niks door, helaas! Ze was, terwijl ik nog aan het praten was met 1 van die mongolen 'm al gepeert!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:52 schreef Supersoep het volgende:
Een vriendin van je wordt geslagen en je verdedigt haar niet?
Toen dat meisje en haar vriend pleite waren gegaan waren ik en nog een vriend die al jaren op een vechtsport zit over, maar ik had geen zin om te vechten en al die kankerzooi. Ik heb die vriend van me tegengehouden en toen politie aan kwam rijden gezegd dat er een misverstand was en alles was uitgepraat. Geen zin om de nacht in de cel door te brengen snap je.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:53 schreef Frishe het volgende:
Iemand slaat hem op zijn bek, maar hey, TS heeft geen zin om te vechten.
Waren het nu negers of Mongolen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan als ik had geweten dat ze was geslagen, ik had die gast op z'n bek gemept maar een van die andere dudes was tegen me aan het schreeuwen dus ik had niks door, helaas! Ze was, terwijl ik nog aan het praten was met 1 van die mongolen 'm al gepeert!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |