beste kleinduimpje
Ik ben blij met jouw reactie. Jij bent kennelijk niet zo'n eikel die alles maar gelooft. Ik sta ook op Youtube. Als je het woord "beeldvorming 1" invult, krijg je mij te zien en ik vertel daar iets over mezelf en over mijn beeldhouwwerk. In het tweede filmpje, "beeldvorming 2" vertel ik een verhaal over een vreemde man die zich steeds aan mij kwam opdringen. Hij belde steeds aan en ik liet hem er uit gastvrijheid ook in. Hij zit met mij aan een tafel en verteld daar over ufo's, buitenaardse wezens, Niburu enzovoort. Maar hij mengt zichzelf in het Niburu-verhaal. Hij denkt dat hij ruimtschepen bestuurd met een radiozender vanuit zijn slaapkamer en dat hij in opdracht van 'De Borg' de Annunaki's naar een andere planeet moet brengen. Hij zegt dat hij het witte huis heeft opgebeld en met Ron Paul aan de telefoon heeft gehangen. Met hem heeft hij afgesproken dat Amerika zichzelf wel mag verdedigen met hun eigen ruimteschepen, maar de rest van de wereld moet door de ufo-gelover zelf en de ruimtevloot die hij tot zijn beschikking heeft verdedigd worden. Hij beweerd ook dat hij de uitvinding LED-lamp heeft verbeterd, terwijl op wikipedia staat vermeld dat die verbetering op de naam staat van een Japanner. Ik heb een lijst van 21 filmpjes op Youtube gezet, ik verwacht niet dat iedereen alles bekijkt, maar ik hoop mensen te vinden die zo veel interesse hebben dat ze wel alles willen bekijken en er dan op willen reageren.
6 keer 6 is inderdaad 36 (de gradenboog verdeeld in tien delen), maar wat ik precies bedoel is dat "het nummer van het beest" dus op een broodnuchtere manier verklaard kan worden en dus niets met keizer Nero, met Hitler of de Antichrist te maken heeft. De Gematria is geen echte wetenschap omdat alle tientallen en honderdtallen buiten beschouwing worden gelaten, daarom klopt de Gematria niet. Ik denk dat de Gematria gebaseerd is op de manier waarop iedereen op de lagere school leert om getallen te vermenigvuldigen en optellen. Onder de streep moet je immers als je de tientallen uitrekent een extra nul toevoegen en om de honderdtallen uit te rekenen moet je twee nullen toevoegen, bij de duizendtallen drie nullen enzovoort. De gematria slaat die nullen gewoon over, daarom kan er dus geen ander getal bij je naam horen dan je geboortedatum en je sofi-nummer. Dus op de veelgestelde vraag ' What's in a name' is het antwoord:"alleen letters, geen cijfers en geen betekenissen."
Dus dat sommige mensen meer uit een naam willen halen, bijvoorbeeld om te kunnen suggereren dat hekserij en tovenarij bestaat, kunnen dat hiermee naar de redactie van de fabeltjeskrant sturen.
Voor iedereen die deze E-mail meeleest. Hebben jullie al uitgerekend of jullie geboortedatum, telefoonnummer of sofi-nummer soms duivelse getallen of namen opleverd?
Koen Andringa
Jullie kunnen 21 filmpjes van mij zien op Youtube. Als je het woord "beeldvorming" invoert en dan een getal tussen 1 en 21. In het eerste filmpje vertel ik over mezelf en mijn beeldhouwwerk. Vanaf het tweede filmpje gaat het over de UFO-gelover. Ik l