Kan je wel wat aan doen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:36 schreef silent_scream1 het volgende:
Zoets heet eczeem en daar kan je niets aan doen.
Je zou een shirt met lange mouwen aan kunnen trekken. Ik ken wel wat mensen met eczeem, maar deze extreme versie heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:36 schreef silent_scream1 het volgende:
Ja dat helpt als je handen onder de exceem zittenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:40 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
[..]
Je zou een shirt met lange mouwen aan kunnen trekken. Ik ken wel wat mensen met eczeem, maar deze extreme versie heb ik nog nooit gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:42 schreef Flippiee het volgende:
Het is nog triester, dat TS het op fok meldt en lekker met zn vriendjes er over praat, ipv haar vragen hoe het zit. Misschien dat TS dan begrijpt dat het voor het meisje net zo vervelend kan zijn.En terecht. Opkomen voor de anonieme mensheid, daar begint het mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:
Ja met dit weer ga je ook in een t-shirt met lange mouwen zitten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:46 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ga het niet aan haar vragen? Ze had er gewoon voor kunnen zorgen dat niemand het wist door een shirt met lange mouwen aan te trekken.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:42 schreef Flippiee het volgende:
Het is nog triester, dat TS het op fok meldt en lekker met zn vriendjes er over praat, ipv haar vragen hoe het zit. Misschien dat TS dan begrijpt dat het voor het meisje net zo vervelend kan zijn.Komt omdat TS en zijn vrienden contactgestoorden zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Labia: vrouwelijke variant van een labrador gekruisd met een cavia.
Je kan er zalf op stampen of je armen amputerenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:36 schreef silent_scream1 het volgende:
Het niet zeker weten dus maar een grapje er van makenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:35 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
Nouja, we hebben dus nu een toetsweek. ( ToetsweekTS gaat naar school
)
Ik zat helemaal rechtsachter in het hoekje, en in het midden ongeveer zat dus zo een meisje, die zit nog niet zo lang bij ons op school... Vrienden van mij hadden het er al een tijdje over, maar ik zag/snapte het nooit. Tot nu dan. Ik moest wachten op een rekenmachine omdat ik anders een paar opgaven niet kon maken, dus keek ik een beetje door de klas. Zag ik daar die armen van dat meisje, die ellebogen waren helemaal verschimmeld met korsten erop, dat was ook zo aan de andere kant. Na de toets liep ik nog langs haar, en zag ik dat haar handen ook zo waren.... Gatverdamme, ik (wordwordt
) al misselijk van de gedachte dat ik er morgen weer heen moet..
Klacht: Mensen die verschimmelde armen hebben en dit niet verbergen.
Subklacht: Italië.
nee dit is echtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |