Ik slinger een gouden dildo het publiek inquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:23 schreef Waxxer het volgende:
Moet je eigenlijk een toegangskaartje kopen om TeVulture te ontmoeten, of moet je iets winnen of...?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik slinger een gouden dildo het publiek in
Ik dacht even dat het mij alleen opvielquote:
Laten we dan ff voorop stellen dat het geen fok [homo]-meet is ;') anders krijgen we DAT gezeik weer!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Angdriël, Vlarp, Steve, TheVulture gaat zich vanavond laten zien, dus dat is wel een hele happening, eh, dat zijn er a vier en ehhh....Verder weet ik het niet.
Ja, de normale wedstrijdbal is wat kleiner dan die onder zijn kin toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het mij alleen opviel
Ow dat bedoelde jequote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, de normale wedstrijdbal is wat kleiner dan die onder zijn kin toch?
Hij moet toch érgens wat mannelijkheid mee uitstralen. Maar er zit daar wel een eehhh... flinke.... Nou ja. Het zal wel een sokkenbol zijn. Dat hij eigenlijk een heel klein teckelscrotumpje heeft. Of een fotoshop.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het mij alleen opviel
Nee geen homomeet, gewoon een informele businessbabbel met mogelijkheid tot ontmoeting.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we dan ff voorop stellen dat het geen fok [homo]-meet is ;') anders krijgen we DAT gezeik weer!
Wat anders?quote:
Precies. Zoiets ja. Wanta nders dan gana andere [homo]-posters weer zeiken dat ze er niets vanaf wisten. En dan voelen ze zich weer gepasseerd. En dan hebben we weer een gate. Tis iedere keer wat met die meets, maar ik mag van Erik niet meer zeggen dat ik niet meer ana [homo]-meets doe, dus dat doe ik dan ook bij deze nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee geen homomeet, gewoon een informele businessbabbel met mogelijkheid tot ontmoeting.
Ja Kug!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:54 schreef Dragonwizard het volgende:
Godverdomme. Een meet wtf? Waarom weet ik daar niks over? ik wil niet eten in een 10 sterren restaurant. Veels te duur. Laat staan dat ik moet eten tot 3:00. Ik wil naar de MAC!!! Ow het is een "geen meet"-meet .. Nou jah dan is het goed.
Dat bedoel ik! Als je 3 dagen thuis zit verheug je je daarop! Zelfs om te werken!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Ja nou de wereld is welw eer gered hoor! Want nu kan ie morgen toch gewoon meteen flink stappen, drinken en roken!![]()
Da's fijn toch?
Jammer dan...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan maximaal 4 Fokkers per keer aan dus de plaatsen zijn al volgeboekt helaas...
Ik ben blij dat je je beter voeltquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:11 schreef Deceit het volgende:
Blij dat jullie zo oprecht blij zijn voor me
Kun je niet ook een stuk beter slapen vanaf nu?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Ja nou de wereld is welw eer gered hoor! Want nu kan ie morgen toch gewoon meteen flink stappen, drinken en roken!![]()
Da's fijn toch?
Nog niet helemaal... daarom ga ik nog geen hele wilde dingen doen met alcohol!quote:
Ik ga ook niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon "hier", in Zwolle. Ik ben de enige die niet gaat, geloof ik.
Je slaat deze keer tóch maar even over? Toch eens niet hysterisch met een glas Martini in je hand ehh..?quote:
Gaat teun als man jongen of als vrouw?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jammer dan...
Teun en ik gaan vanavond na culinair toch ook naar het frisofeest, zou anders een uitgelezen kans zijn geweest om eens kennis te maken
Moeten wij niet weer eens meaten?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je slaat deze keer tóch maar even over? Toch eens niet hysterisch met een glas Martini in je hand ehh..?
Wel wilde dingen zonder alcohol?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog niet helemaal... daarom ga ik nog geen hele wilde dingen doen met alcohol!
Sowieso te veel herrie denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij vindt effenaar vast beneden je stand
Friso is niet bepaald een martini-feest.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je slaat deze keer tóch maar even over? Toch eens niet hysterisch met een glas Martini in je hand ehh..?
Oeh komen daar foto's van?quote:
Ik heb geen betaaldinges bij me.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Done. En for the sake of 8 euro nog wat ben ik er vanavond bij.
De iPhone heeft geen flits, dus wellicht dat het darkroom foto's lijkenquote:
We gaan eerst naar culinair, en zowiezo dat drag was een drag voor hemquote:
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Moeten wij niet weer eens meaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |