Dat kan ook nog jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'r uitgelegd dat het ook een emo kan zijn, en dat die depressieve krengen wel eens de gaydar in verwarring kunnen brengen
Draait Jerre?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kijk ik de organisatoren wel ff lief aan. Of de barman. Of de DJ.Komt goed!
Tis trouwens wel in de kleine zaal heniet in de grote.
Heb ik ook nog niet. Heb het in mijn hele friso carriere pas 1x meegemaakt dat ik naast de pot (en die zijn er veel) pieste met een kaartje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet nog een kaartje halen
Maar het zal niet uitverkocht zijn neem ik aan...
Nee, Dicky in 't cafe. En geen idee wie er in de zaal draait. Jerre draait nooit op Friso.quote:
Heb 'm al aangegeven voor een banquote:
Zou je eerste ban zijn?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:57 schreef Ang3l het volgende:
Die gast post in allerlei topics alleen maar het woord kanker.
Weg ermee. Snap echt niet waarom je dat leuk zou vinden?
Wat voor iemand ben je dan?
Als je nou eens ergens in een discussie kanker roept... ach ja.
Als je in Den Haag of Rotterdam woont en je roept het.... dan ben je ingeburgerd.
Maar om nou bewust een profiel aan te gaan maken, je ondertitel ik scheld met kanker te noemen en dan topics af te gaan om kankee rte typen?
Dan mag je..... ja echt... van mij een spuitje krijgen.
En nee dit is geen VERKAPTE doodsverwensing. Dus ban mij dan ook maar
daar kwam ik dus net van terugquote:Op vrijdag 25 juni 2010 05:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan moet de nacht van assen nog komen, gij drankorgel
I'm on it, ben als zijn posts aan het verwijderen....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:57 schreef Ang3l het volgende:
Die gast post in allerlei topics alleen maar het woord kanker.
Weg ermee. Snap echt niet waarom je dat leuk zou vinden?
Wat voor iemand ben je dan?
Als je nou eens ergens in een discussie kanker roept... ach ja.
Als je in Den Haag of Rotterdam woont en je roept het.... dan ben je ingeburgerd.
Maar om nou bewust een profiel aan te gaan maken, je ondertitel ik scheld met kanker te noemen en dan topics af te gaan om kankee rte typen?
Dan mag je..... ja echt... van mij een spuitje krijgen.
En nee dit is geen VERKAPTE doodsverwensing. Dus ban mij dan ook maar
Thanksquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I'm on it, ben als zijn posts aan het verwijderen....
maar de echte nacht van assen is toch alleen van vrijdag op zaterdag,quote:
woensdag wel, donderdag is de nacht van assen en vrijdag de TT-nachtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar de echte nacht van assen is toch alleen van vrijdag op zaterdag,
alle andere dagen is toch alleen maar voorbereidend werk ?
weer wat geleerd,quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
woensdag wel, donderdag is de nacht van assen en vrijdag de TT-nacht
tuurlijk wel, maar dat kost dan 7 euroquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen maar eens even een kaartje gaan kopen... dan kan ik echt niet meer terug!
Zul je zien dat ik straks als enige misgrijpquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen maar eens even een kaartje gaan kopen... dan kan ik echt niet meer terug!
Lijkt me inderdaad heel verstandig als ik dat doe met m'n keelinfectiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik straks als enige misgrijpMaar dan bel ik en dan pijpen jullie collectief die brede uitsmijter he?
dan weet je het nuquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weer wat geleerd,
ben zelf nooit naar TT geweest, maar had nogal wat Drenthenaren in de klas zitten die altijd vol lof spraken over de nacht van Assen, maar dacht dus altijd dat dat de nacht voorafgaand aan de races was
*shakes ass*quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef Dragonwizard het volgende:
Straks Brazilië tegen Portugal.
[ afbeelding ]
Nuenen Culinair.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat zal ik doen vanavond naar Nuenen culinair, of zondag, of zondag naar parkpop?
kan natuurlijk ook nog morgen naar de roze zaterdag
Zijn er mensen die naareen van de bovengenoemde evenementen gaan?
dat is zowieso om 24 uur al afgelopen, ik kan normaal nooit naar het Frisofeest, op zaterdagochtenden geef ik doorgaans les, maar wil je soms niet dat ik kom, en als dat zo is, waarom zou je willen dat ik niet kom?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nuenen Culinair.![]()
Ik zou er een Friso-feest voor laten schieten.
"Woar is d'n Dick?"
"Joa, noar Nuenen Culinair."
d'n Dickquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nuenen Culinair.![]()
Ik zou er een Friso-feest voor laten schieten.
"Woar is d'n Dick?"
"Joa, noar Nuenen Culinair."
Jees hoeveel sokken zitten daarbij in?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef Dragonwizard het volgende:
[ afbeelding ]
Ho!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is zowieso om 24 uur al afgelopen, ik kan normaal nooit naar het Frisofeest, op zaterdagochtenden geef ik doorgaans les, maar wil je soms niet dat ik kom, en als dat zo is, waarom zou je willen dat ik niet kom?
En sterker nog waarom zou ik me daar iets van aantrekken?
Dat werkt vaker averechts voor mij.
ga jij ook dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ho!Halt!
Stop!
Nuenen Culinair lijkt me gewoon zo leuk.Hapjes en drankjes, beetje netwerken hier, beetje babbelen daar... Allemaal eettentjes en dan kun je van alles proberen. En dan denk ik, er komt nog eerder een ander Friso-feest dan een nieuwe Nuenen Culinair. Maar ga alsjeblieft naar het Friso-feest, ik bedoel er helemaal niks mee!
Ho-ho!
Als je normaal niet kunt uitgaan en nu eindelijk naar een Friso-feest kunt, dan moet je dat zeker doen.
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon "hier", in Zwolle. Ik ben de enige die niet gaat, geloof ik.
Ja, parkop met Tim zondagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat zal ik doen vanavond naar Nuenen culinair, of zondag, of zondag naar parkpop?
kan natuurlijk ook nog morgen naar de roze zaterdag
Zijn er mensen die naareen van de bovengenoemde evenementen gaan?
ow dus er zijn verschillende fokkers die gaan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon "hier", in Zwolle. Ik ben de enige die niet gaat, geloof ik.
Jezus da's een flinke balquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef Dragonwizard het volgende:
[ afbeelding ]
Oh.quote:
Tha_Erikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow dus er zijn verschillende fokkers die gaan?
Angdriël, Vlarp, Steve, TheVulture gaat zich vanavond laten zien, dus dat is wel een hele happening, eh, dat zijn er a vier en ehhh....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow dus er zijn verschillende fokkers die gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |