Misschien omdat ik niet in A'dam woon en geen Jood ben... maar worden die dan zo gediscrimineerd?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Marcouch:keppeltjesdag en homoplein
Het Amsterdamse PvdA-raadslid Ahmed Marcouch heeft plannen ingediend die de discriminatie van homo's en joden moeten tegengaan. Zo wil hij elk jaar een keppeltjesdag organiseren.
Ook moet er in elk stadsdeel een plein komen waar homo's welkom zijn. Verder wil hij dat de burgemeester langsgaat bij slachtoffers van 'hatecrime'.
Het is volgens Marcouch belangrijk om homogeweld en antisemitisme al op jonge leeftijd aan te pakken. Daarom moet op Amsterdamse scholen meer aandacht komen voor discriminatie.
(RTL nieuws)
Op teletekst staat "een plein" hier "in elk stadsdeel een plein". Wat heb ik op een plein te zoeken, vraag ik me af. Of dat, noem eens iemand, eh, MisterO denkt, hey, ik ga vanavond eens niet naar de kroeg, ik ga naar het wijkpleintje.
Op zich is dat wel een veilig plein ook he? Je moet alleen goed uitkijken met oversteken daar. Doe je dat dan ook?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:29 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, zo naar de vergadering van de VVE... met een tas vol met oranje omdat ik daarna doorga naar het 18sept plein om de wedstrijd te kijken
Als hij zou hebben gezegd dat er een Flikkertjesdag en in elke stadswijk een jodenplein zou komen, dat er dan heel temperamentvol op gereageerd zou worden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien omdat ik niet in A'dam woon en geen Jood ben... maar worden die dan zo gediscrimineerd?
Nou oversteken is niet onveilig hoor, want het zit tussen 2 wimkelgebieden in en er mogen geen auto's komen. Maaarrrrrr wel hordes supporters1 Ik pas op voor de stampede!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Op zich is dat wel een veilig plein ook he? Je moet alleen goed uitkijken met oversteken daar. Doe je dat dan ook?
Wat... DOM...quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Marcouch:keppeltjesdag en homoplein
Het Amsterdamse PvdA-raadslid Ahmed Marcouch heeft plannen ingediend die de discriminatie van homo's en joden moeten tegengaan. Zo wil hij elk jaar een keppeltjesdag organiseren.
Ook moet er in elk stadsdeel een plein komen waar homo's welkom zijn. Verder wil hij dat de burgemeester langsgaat bij slachtoffers van 'hatecrime'.
Het is volgens Marcouch belangrijk om homogeweld en antisemitisme al op jonge leeftijd aan te pakken. Daarom moet op Amsterdamse scholen meer aandacht komen voor discriminatie.
(RTL nieuws)
Op teletekst staat "een plein" hier "in elk stadsdeel een plein". Wat heb ik op een plein te zoeken, vraag ik me af. Of dat, noem eens iemand, eh, MisterO denkt, hey, ik ga vanavond eens niet naar de kroeg, ik ga naar het wijkpleintje.
en zaterdag is het toch al flikkertjesdag ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als hij zou hebben gezegd dat er een Flikkertjesdag en in elke stadswijk een jodenplein zou komen, dat er dan heel temperamentvol op gereageerd zou worden.
En dan gaat iedereen er heen, komt er een hek omhoog en afvoeren die handel. Zijn we daar meteen van af.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:22 schreef Waxxer het volgende:
In Amsterdam moet een plein komen "waar homo's welkom zijn". Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?
de kleur van jouw klittennnnquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:35 schreef Xiance het volgende:
VANDAAAAAAAAAAAAG IS ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
hij is van oorsprong zuid-afrikaans volgens mij...quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:57 schreef wonderer het volgende:
Nooit geweten dat Stef Bos (ook) in het Afrikaans zingt en praat. Dat lijkt me voor een Nederlander echt een rare taal om te leren.
komt uit veenendaalquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
hij is van oorsprong zuid-afrikaans volgens mij...
Ja, DAT wist ik wel (ik ook namelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |