wowquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Italie ligt eruit; 2-3 verloren van Slowakije.... Paraguay 0-0 tegen Nieuw-Zeeland... Paraguay en Slowakije door
Positief?quote:
Iets met plank, misslaan, denk ik... Want ik vat 'm niet?quote:
O, je wist het niet?quote:
Ach man, knipoog effect!quote:
Ik denk dat God Fok het zo gewild heeftquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach man, knipoog effect!En ik zei nog, ik wil niet, maar ik was een slachtoffer van het lot. Je zou er bijna Andre Hazes van gaan luisteren.
Pff. Nou ja, dat het geen Mulisch is, weet ik ook wel, maar goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:19 schreef Ang3l het volgende:
"Micha schrijft geen literatuur, maar het verhaal is wel uit het leven gegrepen en vlot op papier gezet. Spannende lectuur!"
Plus dan een stukje over het boek zelf, de inhoud.
Als je vrijdag maar wegblijft!quote:
Plein 1940quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:22 schreef Waxxer het volgende:
In Amsterdam moet een plein komen "waar homo's welkom zijn". Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?
Ik ben nog wel kwetsbaar hequote:
Dit vind ik wel een beetje eng. Waar staat dat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:22 schreef Waxxer het volgende:
In Amsterdam moet een plein komen "waar homo's welkom zijn". Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?
Ik gok dat er weinig straatverlichting staatquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:22 schreef Waxxer het volgende:
Op vrijdag? Kun je niet gewoon beter dat laatste dagje nog even uitzieken?quote:
Dat zag ik ook ergens voorbij vliegen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:22 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij twitterde Pieter er iets over ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een beetje eng. Waar staat dat?
Marcouch:keppeltjesdag en homopleinquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een beetje eng. Waar staat dat?
Normaal zou ik zeggen van wel... maar ik heb momenteel een project en daar moet juist nu een hoop voor gebeuren... en ik voel me goed genoeg... maak natuurlijk wel gewoon die kuur afquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op vrijdag? Kun je niet gewoon beter dat laatste dagje nog even uitzieken?
Dus het is ook nog echt wat ik denk dat het is?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zag ik ook ergens voorbij vliegen.
Meest belachelijke idee ooit. Weet je, zet er andrs een hek omheen.
Met prikkeldraad of zo. Net om ons daar te houden hoor, maar om de boze wereld buiten te houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |