Dat is natuurlijk allemaal spekulatie en er lopen heel veel discussies over in BNW. Duidelijk is wel, dat als je echte macht heb, geef je het niet op (tenzij er nog iemand boven je staat die jou die macht afpakt).quote:Op maandag 28 juni 2010 09:41 schreef chauchat het volgende:
waarom doet die elite dat eigenlijk? dat krijg ik maar nooit helder.
Raar want ik voel juist dat mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is zich onslagen weten van hun gevoel voor eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:21 schreef chauchat het volgende:
Ik denk eerder dat er een hoop mensen zijn die zo'n allesoverheersende elite lekker eng vinden en tegelijkertijd op een prettige manier zich ontslagen weten van hun gevoel voor eigen verantwoordlijkheid.
Geen verbintenis met de elite en je eigen keuzes maken/eigen verantwoordelijkheid zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:34 schreef Amos_ het volgende:
Hoe vertaalt zich dat in je dagelijkse leven? Je draagt geen belasting af aan de elite en je weet zeker dat hetgeen jij doet geen verbintenis heeft met die elite die bijna alles overheerst?
Eh, ja, twee verschillende woorden met twee veschillende betekenissen. Mooi zo.quote:
Wut?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:27 schreef tinoz het volgende:
Ik ben allang blij dat ik nu realisieer dat mijn psychaiter ( Elite / maffioso ) me toch neit wou vermoordenen gewoon een pillenboer is
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:27 schreef tinoz het volgende:
Ik ben allang blij dat ik nu realisieer dat mijn psychaiter ( Elite / maffioso ) me toch neit wou vermoordenen gewoon een pillenboer is
het probleem echter is , als ik geen medicatie slik, ga ik dat weer wel denkenquote:
Ik ken je pas 1 berichtje -edit, nee-quote:Op maandag 28 juni 2010 18:27 schreef tinoz het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:18 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Geen verbintenis met de elite en je eigen keuzes maken/eigen verantwoordelijkheid zijn twee verschillende dingen.
Ik ga er niet verder op in want de mensen die in het zwart-wit denken, zullen het niet snappen en de mensen die verder kijken maken het voor zich zelf wel uit en hoeven geen zaaie post van mij te lezen.![]()
[..]
Je komt er wel tinoz, uiteindelijk komt alles goed.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:27 schreef tinoz het volgende:
Die stuurde me pasgeleden door naar een psychologe voor mijn vragen, en hij heeft verstand van computers !quote:Op maandag 28 juni 2010 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet naar luisteren Tinoz, hou je maar aan wat je psychiater zegt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:43 schreef tinoz het volgende:
[..]
Die stuurde me pasgeleden door naar een psychologe voor mijn vragen, en hij heeft verstand van computers !
Raar he !
Hij kent XML Flash PHP MysQl etc...
Overigens , was ik dus van plan om mijn beeld over multinationals , corrupte bedrijven etc, bij te stellen door met mensen van die bedrijven te gaan praten... Dat was een aantal behandelaars geleden en is niets mee gedaan.
echt wazig allemaal
ik heb ooit naar Durex gemaild om te vragen of ze permanent gratis condooms voor Afrika ter beschikking wilde stellen, verder ben ik niet echt gekomen, is ook heel eng om alleen te gaan. Ik vroeg mijn behandelaar dan ook om mee te gaan naar zo'n gesprek.. Dit heeft ze nooit gedaan, en na herhaaldelijk vragen boekte ik bij geen andere GGZ medewerker resultaat, mijn verslag daarover , staat nog ergens hier op !Fok!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk dat je psych iets van computers weet, heb je iig gespreksstof genoeg.
Denk je dat multinationals je te woord willen staan? Dat kon nog weleens moeilijk worden.En heb je zelf al iets ondernomen om dat te bewerkstelligen? Brief geschreven ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |