winterstorm666 | donderdag 24 juni 2010 @ 15:05 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() het is een honda civic crx type 1 1.5 12v uit 1985. het is een amerikaanse uitvoering met een 1.5 12v carb motor. hij heeft ook in tegenstelling tot de europese versie onder andere geen open dak, geen achterbankje maar een opbergvak, diep liggende koplampen, dashboardverlichtingdimmer en natuurlijk het carb motorblok. hij heeft ongeveer 78000 miles op de teller en komt uit een priveverzameling van een handelaar. weinig roest en een paar krassen en deukjes maar niet wereldschokkend. ik heb nog een honda crx uit 1985 staan maar dat is een europese uitvoering die iets getuned is. beide rexen worden opgeknapt zodat ze hopenlijk nog jaren bij ons kunnen blijven. ik ben echt een liefhebber van de oer crx. het tweede en derde model crx vind ik wel grappig maar niet echt heel boeiend. tot slot nog een foto van de andere type 1 die ik heb staan. ![]() | |
DutchErrorist | donderdag 24 juni 2010 @ 15:10 |
Die ziet er wel gaaf uit ![]() | |
NBT | donderdag 24 juni 2010 @ 15:13 |
Mooie CRX! | |
Maranelloot | donderdag 24 juni 2010 @ 15:15 |
Nette CRX, zo kom je ze niet vaak tegen! Lekker origineel houden en inderdaad nethes opknappen! | |
Anne | donderdag 24 juni 2010 @ 15:43 |
Gefeliciteerd ![]() | |
2cv | donderdag 24 juni 2010 @ 15:47 |
Ik moet niks van dei CRX-troep hebben, maar dat het een Amerikaanse versie is, is dan wel weer grappig. heb je vergelijkingsfoto's van de verschillen tussen de Amerikaanse en de Europese versie ? | |
08gnoT. | donderdag 24 juni 2010 @ 15:48 |
Niet mijn type auto, maar hij ziet er wel heel netjes uit! | |
#ANONIEM | donderdag 24 juni 2010 @ 18:04 |
quote:yup,zie de onderste pic. Koplampen,sidemarkers voor en achter in de orginele verlichting,de achterspoiler is kleiner,de km/u-mp/h teller,ontbreken van een schuifdak,achterbumper met kleine kentekenplaat uitsparing,ontbreken van een achterbank(je) en daar in plaats voor een raar klein bergruimte achtig iets. Motorisch is het zelfs nog vreemder...een 1.5 12v terwijl het eigenlijk een 16v is..ik heb daar al eens een topic op PTA gezet..het rare gewicht..777kg tegenover 8nog wat Europese versie. | |
#ANONIEM | donderdag 24 juni 2010 @ 18:07 |
Owja...het irritante piepje voor je gordels met dashboard verklikker.. | |
DutchErrorist | donderdag 24 juni 2010 @ 18:15 |
quote: ![]() ![]() Dat mis ik stiekem af en toe ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 24 juni 2010 @ 18:15 |
quote:Zal wel iets aangepast worden..torsie vooras omlaag icm schokdempers en een 25 a 35 mm achteras verlaging,originele honda stalen velgen waar Bridgestone RE 720 195/45/15 op passen. Evt een originele rode reflector tussenplaat tussen de achterlichten en misschien een uitlaataanpassing vanaf spruitstuk met een max einddemper diameter (eindstuk) van 76mm. | |
#ANONIEM | donderdag 24 juni 2010 @ 18:16 |
quote:zal ik special voor jou even een filmpje schieten dan? | |
DutchErrorist | donderdag 24 juni 2010 @ 18:20 |
quote:Haha speel ik die af als ik in de aftrap auto van mijn ouders ga rondrijden ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 24 juni 2010 @ 18:23 |
Zal em zo uploaden,net geschoten. | |
#ANONIEM | donderdag 24 juni 2010 @ 18:41 |
![]() | |
#ANONIEM | donderdag 24 juni 2010 @ 18:43 |
Topic kaap van Storm666..maar is geoorloofd. | |
Faxie | donderdag 24 juni 2010 @ 19:15 |
Ik dacht even dat het over een RX- ging toen ik de TT las.... ![]() Naja leuke bak, beter dan die getunede hokken. | |
2cv | vrijdag 25 juni 2010 @ 01:09 |
quote:Ik bedoelde ook foto's van die (ontbrekende) achterbank enzo ![]() | |
winterstorm666 | vrijdag 25 juni 2010 @ 05:04 |
komt eraan . zal vanmiddag even wat foto`s schieten van de binnenkant. | |
#ANONIEM | zaterdag 26 juni 2010 @ 10:44 |
[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2010 11:19:58 ] | |
Opa_vertelt | zaterdag 3 juli 2010 @ 14:24 |
Mooi zeg ![]() |