quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:24 schreef Penisbaard het volgende:
Kijk die TS eens jaloers zijn op mensen met een makkelijk leven, veel geld en mooie vrouwen.
Daar verdien je ook zomaar 20 euro meer. Hoef je alleen maar een oude stofzuiger te zoeken, die op te knappen en weer te verkopen. Da's toch snel verdiend. En dan laten we de kosten die het met zich meebrengt nog even buiten beschouwing.quote:
Dit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:27 schreef Penisbaard het volgende:
Kijk die TS eens jaloers zijn op mensen met een makkelijk leven, veel geld en mooie vrouwen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:27 schreef Penisbaard het volgende:
Hij verdient zo'n beetje mijn jaarsalaris!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:32 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.loonwijzer.nl/(...)erlandse-voetballers
Echte he, dat die De Jong het meest verdient van alle spelers, wat een klapneger is dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:
Blijkbaar heb jij moeite met lezen en verbanden leggen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:37 schreef Leonidas82 het volgende:
Ja idd ontopic![]()
Het ging over die belachelijk hoge salarissen van profvoetballers
blijkbaar zijn jullie het er allemaal mee eens
leer goed lezen danquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij moeite met lezen en verbanden leggen.
Dat iedereen het met je eens is, blijkt helemaal nergens uit.
Lijken is geenszins hetzelfde als blijken. En ik doe toevallig geen vmbo-zwakstroom.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:40 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
leer goed lezen dan
Juist omdat er op mijn klacht niet wordt gereageerd, LIJKT HET, alsof iedereen het ermee eens dat profvoetballers terecht zoveel verdienen.
Goed lezen is moeilijk heje doet toevallig vmbo-zwakstroom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |