zolang de balkondeur open blijft staan wel hahah de schijterd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh nou durft ie ineens wel buiten te zijn? Nu het mooi weer is? Hahaha.
Ach je kan beter jong aan de drank en de drugs gaan dan als je oud bent! Dan heb je er langer plezier van!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zolang de balkondeur open blijft staan wel hahah de schijterd.
en D-K er zit wel een lekker ding tussen, eigenlijk een kunstenaar met lang grijs haar in een staartje en hij lacht altijd lief als hij me zietmaar ja aan de drank en te jong he, veels te jong
ibaheshquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zat net naar zo'n politie-achtervolgingsprogramma te kijken. Zag je daar een motorrijder in de USA er vandoor gaan met een hele politie-armada achter hem aan, komt er een politiewagen vanaf de andere kant die gewoon vol op die motorrijder inrijdtMaar de poltie-actie was een succes, de motorrijder had een klein zakje weed bij zich.
Wij gaan ook kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:03 schreef Toverheks het volgende:
wens jullie veel plezier met de 1e helft, ik ga me vast instaleren voor de tv.
tot in de rust
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou ook gaan kijken maar ik weet de einduitslag al
TOF !!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef Laysa het volgende:
Vanochtend is de mevrouw van de gemeente geweest en ik krijg spoed urgentie op medische gronden...dus binnen een paar maanden gaan we verhuizen en officieel samen wonen![]()
![]()
Echt! Overal in de stad zag ik het al staan, vooral bij oranje versierde kroegen. Kameroen-Nederland 24-6.quote:
Ik zit NOG vol van al dat eten gisterenquote:
Heee Laysa, super dat het nu eindelijk flink opschiet met een nieuwe woning. En fijn dat die gemeentemevrouw ook meeviel!quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heee Laysa, super dat het nu eindelijk flink opschiet met een nieuwe woning. En fijn dat die gemeentemevrouw ook meeviel!
Nou hup, voetbal kijken in de kroeg, dan moet je voor 't volkslied al een halve liter verwerkt hebben.quote:
ook van mij....quote:
Zet goddomme die tv aan, nu!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:21 schreef FANN het volgende:
ik gaat vanavond GEEN voetbal kijken..
1x was genoeg
Heppie de kleine meid gewoon in het oranje gestoken ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
ook van mij....
gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, Laysa en de Kardinaal..![]()
Hier oerhollands eten,,frikandellen, kaassouffles en kroketten.
Kleindochter in oranje,,we zitten klaar, laat maar beginnen..
Yep, gewoon voor de fun..quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Heppie de kleine meid gewoon in het oranje gestoken ?![]()
dat kind weet nog van niks
Ahhhhhhhhhhhhhh wat goed..... Succes met elkaar de hersens inslaanquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou hup, voetbal kijken in de kroeg, dan moet je voor 't volkslied al een halve liter verwerkt hebben.
feli
Dank jullie...alleen urhent he...huis moet nog komenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
ook van mij....
gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, Laysa en de Kardinaal..![]()
Hier oerhollands eten,,frikandellen, kaassouffles en kroketten.
Kleindochter in oranje,,we zitten klaar, laat maar beginnen..
Ze lovequote:Op donderdag 24 juni 2010 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhh wat goed..... Succes met elkaar de hersens inslaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |