Behalve dat we op het moment van aftrap nog niet zeker zijn dat we de poulewinnaar zullen zijn, we zijn alleen zeker dat we door zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:10 schreef Toverheks het volgende:
en nog steeds hou ik vol SORRY GERT maar voor dat het nederlands elftal aftrapt weten we tegen welk land ze de volgende wedstrijd moeten spelen, want het is een land van vanmiddag toch????
of ben ik nou zo in de war dat ik een zonnesteek heb opgelopen![]()
Tof! Wat voor woning krijg je dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef Laysa het volgende:
Vanochtend is de mevrouw van de gemeente geweest en ik krijg spoed urgentie op medische gronden...dus binnen een paar maanden gaan we verhuizen en officieel samen wonen![]()
![]()
Oh TOPquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef Laysa het volgende:
Vanochtend is de mevrouw van de gemeente geweest en ik krijg spoed urgentie op medische gronden...dus binnen een paar maanden gaan we verhuizen en officieel samen wonen![]()
![]()
Thanxquote:
Thanxquote:
Daar ben ik ook wel blij mee ja...dus we hebben alvast maar gereageerd op een flat met lift en 3 slaapkamers....en nu dus ook wel een beetje onze mind naar gezetquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:49 schreef Leandra het volgende:
Oh, dat is helemaal een super urgentie, dat je geen enorme keuzebeperkingen hebt
Mag je niet op gewone huizen reageren of zie je dat niet zitten ivm de trap?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel blij mee ja...dus we hebben alvast maar gereageerd op een flat met lift en 3 slaapkamers....en nu dus ook wel een beetje onze mind naar gezet
Dat is fijn Laysaquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef Laysa het volgende:
![]()
Nou kijk aan, wat een opluchting moet dat voor je zijn. Ben blij voor julliequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef Laysa het volgende:
![]()
Gefeliciteerd meiskequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef Laysa het volgende:
![]()
Liesjequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef liesje1979 het volgende:
TeeVeePee.
Hier moet ik zijn![]()
![]()
Pietje.
Ik heb me helemaal 't leplazerus gefietst om zo nog 't laatste kwartier nog te kunnen kijken, niet voor niks gelukkigquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
OMG wat een wedstrijd... en inmiddels in blessuretijd en het is 3 -2
quote:
Thnx!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wauw, gefeliciteerd Lays en D_K![]()
Wat gaaf!
Ik probeerde vanmiddag ook urgentie op sociale gronden te gaan regelen, maar er was niemand die me te woord kon staan.Volgende week maar weer een poging doen.
![]()
Ben geloof ik net op tijd geweest met de 5 pond Ibuprofen om de migraine om te keren naar simpelweg koppijnNu twijfel of ik naar de wedstrijd moet gaan kijken in het café, of niet.
Ja dat was wel fijn. Ik denk ze gaan vast heel lastig en moeilijk doen, maar ze was heel hulpvaardig en dacht gewoon mee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou kijk aan, wat een opluchting moet dat voor je zijn. Ben blij voor jullie
Wat moet dat een opluchting zijn. Wij hadden dat destijds ook hoor, toen we voor mijn vriend voor het eerst met een hulpinstantie in contact moesten treden. Er is echt een mentaliteitsverandering opgetreden terwijl we even niet keken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Thnx!
De mevrouw van de gemeente was heel erg aardig!
[..]
Ja dat was wel fijn. Ik denk ze gaan vast heel lastig en moeilijk doen, maar ze was heel hulpvaardig en dacht gewoon mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |