QFT. Heb er zelf ook een hekel aan, maarja, als ze aan de overkant van de Atlantische oceaan begrijpen wat er bedoeld wordt moet het dan maar.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:56 schreef starla het volgende:
Sowieso een land dat voetbal 'soccer' noemt, neem ik niet serieus.
Ach man, dan moeten ze zeggen: 'Reactions from all over the world' maar niet 'The Worlds Reaction'.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap je niet. The world's reaction is niet zo vreemd aangezien er ook reacties uit Lyon en Zuid-Afrika tussen zitten. Daarnaast is het toch logisch dat er geschiedenis geschreven werd, voor ons Nederlanders was de goal van Bergkamp tegen Argentinië vergelijkbaar.
Dat mag inderdaad, ik verbied het ook niemand. Ik vind het alleen debiel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:03 schreef Zero17 het volgende:
[..]
QFT.
[..]
Ach man, dan moeten ze zeggen: 'Reactions from all over the world' maar niet 'The Worlds Reaction'.
En dan kun je me nu een mierenneuker vinden, maar als je niet eens in je eigen taal iets goed kan formuleren is het wel erg gesteld. En dat de 8e finales zijn bereikt voor de V.S. is helemaal geen geschiedenis hoor.
In 2002 zaten ze in de ¼ finales en in 1930 zelfs nog in de ½ finales.
Ik vind die tekst in dat filmpje gewoon alsof het een epische sage is. Verder ben jij natuurlijk niet in de positie om te vertellen wat iemand moet doen tijdens het kijken van dat filmpje. Als iemand wil relativeren tot hij een ons weegt, laat het hem dan doen.
Dat zie je wel in Nederland hoor, weet ik zekerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit al gepost?
Geweldige beleving hoor, dat zie je niet eens in Nederland, wat een voetbalgek land is.
Klopt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zie je wel in Nederland hoor, weet ik zeker.
Dat is nep, amerikanen kijken heul geen voetbalquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit al gepost?
Geweldige beleving hoor, dat zie je niet eens in Nederland, wat een voetbalgek land is.
>>> BNW/TRUquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat is nep, amerikanen kijken heul geen voetbal![]()
![]()
![]()
![]()
PIquote:
Oh ik begreep 'm wel hoor PirE.quote:Altijd eng die mensen die HOLLAND HOLLAND roepen!
Ik roep het ook altijd als ik blij ben.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooi hoe bij elke filmpje van de crowd reaction altijd eindigt met het publiek dat roept 'USA, USA, USA'.
Jammer dat dat zo is overgekomen, was zeker niet de bedoelingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:56 schreef Merkie het volgende:
Het gaat erom dat je je bericht schrijft alsof je jezelf verheven voelt boven Amerikanen. Ik bespeur een neerbuigende houding en dat irriteert mij. Kijk gewoon eens naar het filmpje en probeer het niet dood te analyseren of relativeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |