Er is geen Omega driver beschikbaar voor je besturingssysteem ...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:10 schreef Rob1966 het volgende:
Ik ben gisteren uren bezig geweest alle drivers te updaten. Ook die van de videokaart is, zelfs volgens diverse "driver check programs" up to date.
Van die andere drivers waat Thomas het over heeft heb ik nog nooit gehoord. Kun je mij daarmee verder helpen?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:06 schreef ManianMan het volgende:
Nothing here yet, but stay tuned.
When the drivers are ready they will be announced in the main page.
Thanks for your patience.
Hmm jammer niets te vinden, ben bang dat ik je niet zelf verder kan hebben
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:17 schreef Rob1966 het volgende:
Joh, ben ik echt heel blij mee, niet de enige te zijn
![]()
Maar wel bedankt weer dat jullie meedenken. Alle suggesties worden zeer gewaardeert. Ennuh.....over die rekening hebben we het nog M
1) Lekt er geen electriciteit bij dat stopcontact thuis?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:02 schreef Rob1966 het volgende:
Denk dat er weinig anders op zit. Het "spook" gedeelte heb ik jullie nog niet eens echt verteld.......komt ie:
Ik heb de opc op een gegeven moment opgepakt en naar een kennis mee genomen omdaar te laten zien wat het probleem met WoW opstarten was. Daar gekomen, pc aangesloten, muis, toetsenbord en monitor (mijn pc, zijn randapp). Pc opgestart en op het moment dat ik zeg......."nou, en daar gaat ie dan" start dat ding gewoon WoW op en kan er gewoon (langere tijd) op gespeeld worden. Ik sta dus behoorlijk voor .... daar. Voor alle zekerheid proberen we daar nog een scherm. Ook geen probleem. Nogmaals opstarten, weer geen probleem. Dus, vol enthousiasme de pc weer mee naar huis. Alles aansluiten en..........je voelt hem aankomen. Pc draait prima, maar bij opstarten WoW schakelt ie weer uit........
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Kwam ook in mij op.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
1) Lekt er geen electriciteit bij dat stopcontact thuis?
2) Is het een geaard stopcontact?
Die laatste vraag kan er ook bij jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kwam ook in mij op.
@TS: Had je toen opgestart met je eigen voeding?
Nou dan heb je wel een spookpcquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:52 schreef Rob1966 het volgende:
Had ff een bespreking.
Ik heb de pc en het scherm op verschillende stopcontacten in verschillende kamers en op verschillende verdiepingen getest. Aangezien ik overal dezelfde problemen ondervond, en ik buiten geen mensen zie lopen met het haar recht omhoog, ga ik niet uit van lekkende electra. Geaarde stopcontacten, ja, allemaal.
Nee, het scherm had ik niet bij mij toen ik naar die kennis ging. Achteraf stom. Helaas woont hij niet echt in de buurt, maar ik heb al wel een paar andere schermen en kabels geprobeerd die ikz elf in huis heb. Allemaal hetzelfde resultaat. Kortom, echt spookachtig.
Ik heb een VGA aansluiting (VGA1 en VGA2, beide geprobeert.
Oplossing is dus waarschijnlijk:quote:Good god, so I decided to call ATI and talk to support then I got transferred to higher level support and I can't beleive some of the stuff the guy was telling me.
Basically he admitted to them not doing much testing and it is a very common problem to reproduce old problems, I said so they don't regression test and he said not always haha.
Then I ask him about the atikmpag.sys BSOD and he said yea it is known and is a common problem that can happen but there is no way for us to test it so there is no information on it. He said there is no known hardware that is causing it. I said so it is driver related then, he said yea pretty much I guess you could say that haha. He said that it is to difficult to replicate for them to test to see what is causing the problem.
He also went on to say every driver he has used for the past 10 years has had some kind of problem, he said there will always be some type of problem with each driver release just depends on the system. And it is all tested with the Cert Team, and all this is driver related.
He said he suggest finding a driver that works for what I want it to do basically have to pick and choose what is more important to me. I have now made up my mind and going to sell my card. I am not going to deal with working driver here and there and then new drivers reproducing old problems because they don't know or feel like doing a deep testing plan.
Shit, ik heb er net voor het eerst een ATI in zitten na 10 jaar trouwe Nvidia klant geweest te zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oplossing is dus waarschijnlijk:
Nieuwe videokaart
Mwah het beste is nog altijd 2 verschillende kaarten (1 Nvidia, 1 ATI)quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Shit, ik heb er net voor het eerst een ATI in zitten na 10 jaar trouwe Nvidia klant geweest te zijn.
Ja, soms gaat het fout maar dat kan je op 1 hand tellen. Hopelijk gaan ze die drivers updatenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Shit, ik heb er net voor het eerst een ATI in zitten na 10 jaar trouwe Nvidia klant geweest te zijn.
Maar goed, het gaat meestal wel goed, begrijp ik.
Tegelijk?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mwah het beste is nog altijd 2 verschillende kaarten (1 Nvidia, 1 ATI)
Maar dan heb je toch twee drivers draaien? Kan je systeem dat allemaal wel aan en zitten ze elkaar niet in de weg?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zeker gaat goed hoor alleen zou je moeten switchen wanneer de ene een fout geeft.
Blijft apart ja maar goed het ICT gebeuren blijft een mysterie, voor verdere advies zou je toch echt bij de computerwinkel moeten zijn want dit komt boven mijn pet uit (ik heb nog niet genoeg ervaring laten we zeggen)quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:27 schreef Rob1966 het volgende:
Toch blijft het wel apart dan dat hij het bij die kennis gewoon zonder enige hik wel doet?!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch twee drivers draaien? Kan je systeem dat allemaal wel aan en zitten ze elkaar niet in de weg?
Mja, OK dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je kan ook meerdere schermen aansluiten (die hebben ook drivers) dus waarom niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |