Was een verklaring voor:quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:38 schreef ManianMan het volgende:
Maar ik vind het best wel raar, zelf bouw pc met een cd van een fabrikantMaar goed als het lukt is het wel goed in ieder geval
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:11 schreef Rob1966 het volgende:
Nee, het is een volledige windows cd want ik heb vanaf die cd ook in eerste instantie Windows Vista geinstalleerd zelf (tijdje terug). Er stond toen windows 7 op maar dat was (vorige eigenaar) een illegale versie en instabiel ook nog.
Gefeli!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:53 schreef Rob1966 het volgende:
Na windows recovery heb ik weer een werkende Vista en internet![]()
Eerste probleem verholpen, met dank aan jullie allen en Frollo in het bijzonder!!!
Frogger! Een stuk lichter dan WOW: downloadquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef Rob1966 het volgende:
Nu krijg ik alleen WoW nog niet draaiend. Zodra ik deze opstart schakeld de pc uit (stroom eraf of alleen zwart scherm). Ik durf het haast niet te vragen, maar iemand suggesties?
Tja, kan van alles zijn, met name videokaart of geheugen....quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef Rob1966 het volgende:
Nu krijg ik alleen WoW nog niet draaiend. Zodra ik deze opstart schakeld de pc uit (stroom eraf of alleen zwart scherm). Ik durf het haast niet te vragen, maar iemand suggesties?
Ja, ik vond het appart dat je de harddisk uit moet schakelen in de BIOS eer dat de cd boot maar goed het is geluktquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:56 schreef Frollo het volgende:
Ach, volgens mij is ManianMan deskundiger, maar had ik gewoon een lucky guess gedaan.
Maar mooi dat het weer werkt. Wat is nou je volgende probleem dan?
Logboek nakijken voor foutenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef Rob1966 het volgende:
Ik had ook niet verwacht dat dit zou werken, maar goed ... toch handig om te wetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja, ik vond het appart dat je de harddisk uit moet schakelen in de BIOS eer dat de cd boot maar goed het is gelukt![]()
In apparaatbeheerquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:16 schreef Rob1966 het volgende:
Kan het wellicht een verouderde of defecte driver zijn? Weet iemand waar ik in de pc kan vinden welk type driver ik nodig heb, dan kan ik proberen deze eerst eens te vernieuwen?
Dit kan je ook even proberen TS, kijk of je daar fouten krijgt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:16 schreef Rob1966 het volgende:
Kan het wellicht een verouderde of defecte driver zijn? Weet iemand waar ik in de pc kan vinden welk type driver ik nodig heb, dan kan ik proberen deze eerst eens te vernieuwen?
Ook nieuw voor mij, ga ik zeker onthouden!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:17 schreef ManianMan het volgende:
Ja, ik vond het appart dat je de harddisk uit moet schakelen in de BIOS eer dat de cd boot maar goed het is gelukt![]()
In apparaatbeheer kun je zien welke drivers je nodig hebt bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:23 schreef Rob1966 het volgende:
ManianMan, ga ik zo proberen. Eerst nog maar even mijn drivers up to date maken. Dank voor het meedenken!! Mijn bui wordt er na dagen klooien ineens weer veel beter op
Nope heb ik niet nodig gehadquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:40 schreef Rob1966 het volgende:
Kent iemand het programma "DriverWhiz"?
Geef de moed niet opquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:20 schreef Rob1966 het volgende:
Geeft niet, Vista is ook engels geinstalleerd.
Overigens, volgens een scan met DriverWhiz heb ik 9 out of date drivers. Zowel voor de grafische kaart als voor ATA/ATAPI controlers en nog een paar..........heb nog wat te doen vandaag.
Betaal je wel de rekening?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:25 schreef Rob1966 het volgende:
Nee, nu zeker niet meer. Ik ben al zo enorm veel verder dan vanmorgen dankzij jullie!!
Echt super hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |