Ah, heb ik weer een beest om bang voor te zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:20 schreef TheJanitor het volgende:
Ook heeft het een grote angel achterop.
Had ik ook gedaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:24 schreef ukga het volgende:
De ts pakte direct zijn camera, rende naar zijn pc en opende er een topic over
Als je het had gelezen dan wist je dat dit mijn 3de encounter is en ik niet meteen mijn camera paktequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:24 schreef ukga het volgende:
De ts pakte direct zijn camera, rende naar zijn pc en opende er een topic over
Lijkt me ook niet waarschijnlijk vooral omdat een malaria mug totaal niet lijkt op dit beest (waar ik ook geen idee heb van wat het nu is)quote:[b]Op donderdag 24 juni 2010 11:26
we dachten even dat het een malariamug was, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk (hoewel deze steeds vaker voorkomt hier).
ben benieuwd!
Is toch niet zo vreemd. Een foto zegt meer dan 1000 woorden. Ik wil gewoon weten wat het is. Ik open toch niet 1000en topics met nutteloze shitquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:24 schreef Stink-ui het volgende:
wat dacht je ik maak fotos en zet ze op fok...
Serieus? Nooit eerder gezien dat beest. Vreemd dat ik er nu ineens 3 zie binnen een week.quote:
Die punt achter op zijn staart.quote:
Verschillende soortenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef opastokvis het volgende:
geloof niet dat het een langpootmug is, die zien er heul anders uit.
Ja he? Hier in ieder geval wel. Beetje bruinig lijf en veel kleiner.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef opastokvis het volgende:
geloof niet dat het een langpootmug is, die zien er heul anders uit.
Nope, steken of bijten niet.quote:
Knap dat ie is gestoken door een legboorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef opastokvis het volgende:
mijn buurman is gestoken door een soortgelijk iets.
ook deze leefde nog enige uren na het vermorzelen.
we dachten even dat het een malariamug was, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk (hoewel deze steeds vaker voorkomt hier).
ben benieuwd!
quote:De vrouwtjes hebben aan het eind van het achterlijf een opvallende, stekelvormige legboor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |