quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Klein, dus wel aanwezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik hou er rekening meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2010 10:17:11 ]
Ja ik dacht er moet nieuw vleesch in de SC komen. We zijn weer toe aan een nieuwe orgiequote:Op donderdag 24 juni 2010 10:21 schreef NBT het volgende:
Wet t-shirt contest is wel een pakkende naam om fokkers en foksters, hier naar toe te lijden!
Mooi je shirt kan je daar *wijst* ophalen.quote:
Dan kom ik er even inzittenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als het weer goed blijft wel
Want?
Mooi Engine is de eerste en tot nu toe enige kandidaatquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:25 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en tevens geef iki me bij deze op als jurylid.
Engine is mannelijk geloof ikquote:
Primaquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi je shirt kan je daar *wijst* ophalen.
Het water is lekker koud, dat bevorderd de stijve tepels
En daarmee staat hij op dit moment 1e in het klassementquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi Engine is de eerste en tot nu toe enige kandidaat
Beetje van beide, net hoe het uitkomt.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Mooi je shirt kan je daar *wijst* ophalen.
Het water is lekker koud, dat bevorderd de stijve tepels
In het weekend? sorry maar dan is er feestquote:
De prijs is een orgieweekend bij remlof thuisquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Prima![]()
[..]
En daarmee staat hij op dit moment 1e in het klassement
1 hertog en een sigaar voor deze meneerquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:29 schreef Ezechielk het volgende:
Engine, je weet dat ik op bepaalde manieren te beïnvloeden ben?
Corrupte juryquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:29 schreef Ezechielk het volgende:
Engine, je weet dat ik op bepaalde manieren te beïnvloeden ben?
Dit weekend zit ik in België.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In het weekend? sorry maar dan is er feest
alhoewel je er best tussen zou passen op zo'n kinderfeestje
Remlof, pm me maar vast je adres doorquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De prijs is een orgieweekend bij remlof thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |