Dit is toch TAL?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ie zo'n verdorven ziel heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is toch TAL?
Niet BLL*Oh ga nou niet lopen huiliën he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is toch TAL?
Niet BLL*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* iBenny gaat subforum aanvragen![]()
Een heel weekend langquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb 'm irl gezien. Een weekend lang
. Dus ik kan het weten.
Koekkie-kwakquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een heel weekend langWat hebben jullie gedaan
Weet het niet zo goed meer, we waren in ieder geval vrij bezopenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een heel weekend langWat hebben jullie gedaan
We waren iig de enige 2 die een beetje doorzopen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet het niet zo goed meer, we waren in ieder geval vrij bezopen.
Hooguit ondergetekende als parttime Flevolander tijdens kantoorurenquote:
een weekendmeetquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef iBenny het volgende:
Dat was de ESF-meet ofzo?
Op zo'n Landal park toch?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hooguit ondergetekende als parttime Flevolander tijdens kantooruren
Dat word op de XFA meet wel andersquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
We waren iig de enige 2 die een beetje doorzopen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er hier geenBrabanders
? Cee is toch Brabants, dacht ik
?
Brabanders FTW!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er hier geenBrabanders
? Cee is toch Brabants, dacht ik
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |