landschapquote:
supermarktfiliaalquote:
waarom niet? Het zijn twee nederlandse woorden die samen een derde vormen. Het kan nog creatiever...quote:Op maandag 19 juli 2010 20:20 schreef BunnyCookii het volgende:
Is die laatste wel een samenstelling?
vervloekenquote:
"end" is een bijvoeging denk ik.. Zelfde met "ver".. Ik kan het ook wel fout hebben ...quote:Op maandag 19 juli 2010 20:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
waarom niet? Het zijn twee nederlandse woorden die samen een derde vormen. Het kan nog creatiever...
[..]
vervloeken
veren
ehm, het woord is dus veren, als in op een vogel. Ver is ook een woord als in "ver weg" en end ook, dat is een synoniem voor eind, maar in dit geval is het woord veren.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:26 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
"end" is een bijvoeging denk ik.. Zelfde met "ver".. Ik kan het ook wel fout hebben ...
Verstoppen.
Stoppen.
stoplichtquote:Op maandag 19 juli 2010 20:26 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
"end" is een bijvoeging denk ik.. Zelfde met "ver".. Ik kan het ook wel fout hebben ...
Verstoppen.
Stoppen.
Hihi, veren vloeken..quote:Op maandag 19 juli 2010 20:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
ehm, het woord is dus veren, als in op een vogel. Ver is ook een woord als in "ver weg" en end ook, dat is een synoniem voor eind, maar in dit geval is het woord veren.
rijwielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:24 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
rijwiel
wielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wielkast.
Kast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:45 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Wielkast.
Kast.KastpapierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
papier
Diepvrieskipquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:32 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Okee let op:
Diepvriesthermometer
Diepvries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |