abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86572377
nou voor ik mijn ervaringen hier ga neerplanten is er wel nog interesse in dit topic?
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_86577143
ja absoluut, ik ben heel erg benieuwd. Please!!
pi_86579093
Mijn ervaring is wel verandert op zich als je al wat moe bent kan dit je net helpen(1 stuk dus)
pi_86579578
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:24 schreef monic27 het volgende:
het is echt onmogelijk voor mij om iemand te vinden die 1 of 2 tabletjes over heeft (in de strip zittend ivm controle echtheid) zodat ik het eens kan proberen. Het is volgens mij echt een taboe om hierover te praten/vragen...
Je klinkt een beetje als een junkie zo.

Mijn ervaring met Nitrazepam is, dat als ik een lage dosering neem (2,5 mg), ik wakker word met een kater van hier tot Amerika. Een kater die ik niet heb met Temazepam en/of Oxazepam. Als ik Nitrazepam geslikt heb, voel ik me nog kutter dan als ik een nacht niet geslapen heb.
pi_86624629
nou ik heb sinds een jaar of 7 een ernstig tekort aan slaap
Na menige slaapmedicatie die niet echt hielp, ben ik na een uitputting van mijn lichaam in het ziekenhuis terecht gekomen,
Daar uiteindelijk diazepan en nitrazepan gekregen omdat mijn lcihaam oververmoeid was.
De diazepam vlug afgebouwd! De nitrazepam blijven slikken,
Tot ik weer slaap problemen kreeg en toevallig in het ziekenhuis terecht kwam voor een bllaas operatie onder narcose..
door de narcose had ik schijnbaar zo'n ontspanning in mijn lichaam dat ik na operatie een soort van paniek aanvallen kreeg.
Toen is een psychiater aan mijn bed gekomen en die wilde uitzoeken waar mijn slaapstoornis vandaag kwam.
Hij is begonnen met onderzoeken en bij de nitrazepam de seroquel, toegevoegd omdat hij het het vermoeden had dat ik te druk was in mijn hoofd.
Vanaf dag 1 heeft het geholpen., 25 mg!
erna onderzoeken gehad op het vermoeden van adhd
daar krijg ik donderdag de uitslag van

maar hoe dan ook ,het werkt! eindelijk weer eens slapen!
maar wil graag de nitrazepam afbouwen
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_86630951
Ik ging op een gegeven moment dingen horen die er niet waren een enkele keer, zulke dingen, dus de nitrazepam kwam echt op het juiste/laatste moment in mijn handje vallen(itt tema waar ik "stoned" van werd enkel)
pi_89002463
Hm.
Gisteravond 4 stuks !! nodig gehad!!
+2 Bier..
Maar wel energiek wakker geworden.
Maar echt, de eerste 2 om 1900uur hadden totaal geen effect.
Toen nog 2 om 2230 en bier en toen ik sliep ik wel ja iets na 11en ongeveer.
Iets zegt me dat ik beter om een sterker middel kan vragen? Ipv dit soort kutacties? :@
In ieder geval wel vroeg en fit wakker, was vandaag nodig! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')