Kwartje is gevaltquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat wanneer je zelf kleding maakt je de stikfoutjes enz van gekochte kleding nogal snel zietdat wordt nl grotendeels machinaal gemaakt en tenzij het enorm opvalt er niet uitgehaald.
De spijkerbroek met draaiende pijp is geboren als foutje bijvoorbeeld, werd een tijd lang een hip foutje maar vooruit.
Ik wil me niet opdringen, dat is al zo'n stigma tov homo's.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt hem ook IRL gezien toch? Niet stiekem even gevoeld?
quote:
Ja idd...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm das dan mooi voor de portomonnee
Raap je het ook weer op?quote:
Ach, dat stigma is er toch al, ik had het risico genomen als ik jou wasquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil me niet opdringen, dat is al zo'n stigma tov homo's.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Raap je het ook weer op?
Toch weer 0.25 eurocent. Alle kleine beetjes helpen met zo'n dure verbouwing lijkt me.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Raap je het ook weer op?
Toch weer 0.25 eurocent. Alle kleine beetjes helpen met zo'n dure verbouwing lijkt me.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd...
Mn zusje wilde PERSE de Superstar in (lees; duur) en daar heb ik niks gekocht
H&M, V&D en Hema![]()
![]()
![]()
heb jíj dan niet even gevoeld? Ik bedoel, bij jou hangt dat vooroordeel er ook wel hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, dat stigma is er toch al, ik had het risico genomen als ik jou was
Ik heb 2 Guitar Hero gitaren gekocht en kan het nu via m'n PC op de TV spelen met geluid over de 5.1 spiekerts. Echt relaxed. Alleen bijna al die band-edities komen niet voor de PC uit. Alleen Guitar Hero Aerosmithquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gisteravond Rockband Greenday gedaan![]()
Eeeeeenig
Bij Ll is het meer oele boele tiete voele en daar is Erik niet zo in geinteresseerd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt hem ook IRL gezien toch? Niet stiekem even gevoeld?
Ja soms is het leuk iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
SPS is behoorlijk prijzig ja en niet eens heel bijzonder (soms wel).
H&M V&D en Hema loop ik ook platondergoedjes, te pimpen shirtjes enz.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja soms is het leuk iddIk heb nog wel een bon van 100 euro ergens liggen (van mn vader gekregen voor kerst) en die kan volgens mij alleen ingewisseld bij SPS en SuitSupply ofzo (en bij een hele rits onbekende/stomme winkeltjes
)
tietuh voeluhquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij Ll is het meer oele boele tiete voele en daar is Erik niet zo in geinteresseerd.
Eh neequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
heb jíj dan niet even gevoeld? Ik bedoel, bij jou hangt dat vooroordeel er ook wel hoor.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij Ll is het meer oele boele tiete voele en daar is Erik niet zo in geinteresseerd.
Ja is ook wel gelukt. Ik dacht na afloop dat je misschien een non was ofzo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh nee![]()
Ik wilde mn imago juist zedelijker maken in Landal
Waardebonnen mogen niet meer verlopen tegenwoordig hequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
100 euro, kijk je wel dat je hem op tijd inlevert?
Eh... IK las hem zo dat Muis beweert dat jij tieten HEBT, niet VOELTquote:
Ja maar Rock Band is toch ook met dat drumstel enzo? En zingen? Daar heb ik heul allemaal geen trek in. Gewoon 2 van die gitaren, en dan Dual-career mode. Beetje met z'n 2 tingelenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Aerosmith vind ik weinig aan, sowieso zijn de Rockband-songs leuker dan de Guitar Heroes...vind ik dan![]()
Alleen is het niveau van GH wel hoger dan RB.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja is ook wel gelukt. Ik dacht na afloop dat je misschien een non was ofzo.
Dat heb jij goed gelezen, young grasshopper.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waardebonnen mogen niet meer verlopen tegenwoordig he
[..]
Eh... IK las hem zo dat Muis beweert dat jij tieten HEBT, niet VOELT
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gelezen, young grasshopper.
Niet huilen, ik hou wel van wat moobs op z'n tijd.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gelezen, young grasshopper.
Ik zou zeggen; bewijs het tegendeelquote:
Ik heb weer braaf bammetjes gesmeerd. Ik heb een trauma opgelopen vorige week.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet huilen, ik hou wel van wat moobs op z'n tijd.
Niet te extreem natuurlijk, dus leg die Mars maar snel weg.
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb weer braaf bammetjes gesmeerd. Ik heb een trauma opgelopen vorige week.
Nou vooruit.quote:
Samenvatting voor Muis:quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Ik liep zo hier door het winkelcentrum zoals iedere dag rond lunchtijd. Als ware kantoorslaven even de beentjes strekken en vaak even wat te eten halen...
Dus op een bepaald moment passeerden mijn collega en ik een zeker etablissement, en een van de werknemers daar begon heel enthousiast 'Hoi!!!' te roepen en te zwaaien... En toen en teon
Nee het is te moeilijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat me maar even
Dat kan, maar het hoeft niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar Rock Band is toch ook met dat drumstel enzo? En zingen? Daar heb ik heul allemaal geen trek in. Gewoon 2 van die gitaren, en dan Dual-career mode. Beetje met z'n 2 tingelen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Ik liep zo hier door het winkelcentrum zoals iedere dag rond lunchtijd. Als ware kantoorslaven even de beentjes strekken en vaak even wat te eten halen...
Dus op een bepaald moment passeerden mijn collega en ik een zeker etablissement, en een van de werknemers daar begon heel enthousiast 'Hoi!!!' te roepen en te zwaaien... En toen en teon
Nee het is te moeilijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat me maar even
Ja das volgens mij ook bij GH: World Tour, daar KAN je ook met al die andere troep spelen, maar ik doe het alleen met gitaruuuh.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kan, maar het hoeft niet.
Je kunt selecteren welke instrumenten je mee wilt laten doen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Samenvatting voor Muis:
Hij werd door een medewerkster van Bram Ladage herkend als vaste klant
Ik kan heul goed gitaren (heb ik bij mn zusje ontdektquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kan, maar het hoeft niet.
Je kunt selecteren welke instrumenten je mee wilt laten doen
Ja he...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]dat is meestal wel een teken dat het roer om moet ja.
Ja, drums heb ik ook geprobeerdquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind gitaar ook het leukst, maar drums is ook wel lachen.
Tis alleen iedere keer zo'n werk om alles op te bouwen.
Vogges mij wel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, drums heb ik ook geprobeerd
En toen was ze vergeten uit te leggen dat er ook nog voetpedalen waren
Het is hier trouwens heur warm en doordat ik me verslapen heb loop ik in spijkerbroek
Met 5 nieuwe jurkjes thuis
Wordt het morgen weer mooi weer eigenlijk?
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen 25 graden en zon zon zon![]()
Nou alleen nog van die klote-keelontsteking af, dan heb ik mss ook nog wat aan het mooie weer
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:09 schreef Muis006 het volgende:
Het zou sowieso t/m 4 juli mooi weer worden
Maar ja, het KNMI zegt wel meer.
Morgen jurkjesdag danquote:
Eh... Ik ken heul Dragonforce nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:15 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens, Tombo,,
Als je écht zo goed bent in GH, kan je vast wel Dragonforce met je ogen dicht.
Deze, maar dan niet de dubbel-kleurenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh... Ik ken heul Dragonforce niet
En GH heb ik bij mn zusje gedaan en die was onder de indruk van me maar ik weet niet of dat veel zegt
Ik kan wel de wirrelwarrels met mn ogen dicht
Speel de volgende keer eens Through the fire and the flames op Hard,quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh... Ik ken heul Dragonforce niet
En GH heb ik bij mn zusje gedaan en die was onder de indruk van me maar ik weet niet of dat veel zegt
Ik kan wel de wirrelwarrels met mn ogen dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |