Dat hij het even op FOK! kan navragen, daar is dit forum voor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:14 schreef Rolfieo het volgende:
Wat zij de gemeente toen je hun hierover belde?
Wat zij de KVK doen je ze hierover belde?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:14 schreef Rolfieo het volgende:
Wat zij de gemeente toen je hun hierover belde?
Wat zij de KVK doen je ze hierover belde?
De handel koop ik op bij executieverkopen/faillissementsverkopen. Daarnaast scharrel ik het bij vrienden en familie (je wil niet weten wat voor ongebruikte pareltjes zij nog vaak in schuren en zolders hebben staan) en uiteraard struin ik rond bij de afvalcontainers met mijn huif.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:08 schreef Fer het volgende:
Nog steeds de vraag, waar haal jij de sneup goedkoper vandaan dan je klanten?
Nieuw spul bij internet witgoedhandels, gebruikt op marktplaats en partijen hebben ze iedere week bij de bouwmarkten.
Tering. Voor 20 euro al doe moeite. Neem een krantenwijk, ben je sneller mee klaar en verdient meer. Heb je alle tijd al eens opgeteld voor die ene stofzuiger? Vanaf het moment dat je de deur achter je dicht trok om afval te zoeken, tot het moment dat de klant met de stofzuiger weg was.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:59 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
De handel koop ik op bij executieverkopen/faillissementsverkopen. Daarnaast scharrel ik het bij vrienden en familie (je wil niet weten wat voor ongebruikte pareltjes zij nog vaak in schuren en zolders hebben staan) en uiteraard struin ik rond bij de afvalcontainers met mijn huif.
Zo heb ik eens een stofzuiger bij het afval gevonden, opgepoetst, nieuwe stofzak erin en toen weer verkocht voor 20 euro. Hij stonk een beetje tijdens het zuigen, maar het ding deed het prima. De klant was tevreden.
Kortom, je moet er een beetje moeite voor doen, maar er is nog steeds vraag naar 2e hands rommel, wat enig waarde heeft.
Gewoon een deken op de grond!quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:51 schreef _Arthur het volgende:
Volgende topic van de TS: "geen garagebox maar een kartonnendoos huren"
Helaas voor TS duurt het nog wel even tot Koninginnedag.quote:
Nog even en hij kijgt het idee om benzine duur te kopen en goedkoop verkopen, was ook een parel van een topic!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:54 schreef Pritt het volgende:
Is dit dezelfde als leolinedance? Die komt ook altijd met goede ideeën.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |