abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83215361
Marushin, sommige mensen kennen het, veel niet. Dat is ook het kutte ervan als je een bepaald type opzoek. Ik zoek namelijk de

Marushin 888 RS Sumotori Orange/Black

en dan het liefst in nederland. Duitse aanbieders zijn ze soms wel te vinden (ebay) maar het liefst ga ik de winkel in. Iemand enig idee waar ze te vinden zijn?
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  woensdag 23 juni 2010 @ 21:54:12 #2
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_83216553
Met Google kom ik niet verder dan Cabos.nl, bij Leiden in de buurt. Misschien dat ze iets kunnen betekenen voor je.

Is het niet veel makkelijker (en leuker) om deze helm te kopen op een motorbeurs (evt. in Duitsland aangezien de levering daar makkelijker lijkt)?
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_83216715
al geprobeerd te bellen met de importeur voor een wederverkoper bij jou in de buurt?

http://www.cabos.nl/index.php?item=888-rs-kintaro-ii--xs---xxl&action=article&group_id=10000005&aid=861&lang=NL

onderaan staat telefoonnummer
pi_83216849
appart, ik heb ook gegoogled maar kwam niet bij cabos zeker overheen gekeken. bedankt
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')