drink ik al 10 jaar! Met wisselend succes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo omdat je zo lekker aan het afvallen bent ?
Das waar, daarom heb ik al een fles leeg!quote:
Cognac lus ik dan weer wel. Van die dure dan he.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook! Tot ik van een Arts (vader van een schoolvriend) die troep kreeg te drinken
Zo hebben die Pa en ik nog wat avonden aan de whiskey en cognac gezeten
Niet te zuipen die bocht. net als cola zero.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
drink ik al 10 jaar! Met wisselend succes.
Mja dat vind ik dan weer niet zo...........quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Cognac lus ik dan weer wel. Van die dure dan he.
WHehehehe ik zeg gewoon neuken voor volk en vaderland.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Tally het volgende:
Ik ben godverdomme zo geil als boter. En ik kan er geen fuck (wheheheh) aan veranderen
Zo eens kijken of ik hem over kan halenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Joene het volgende:
[..]
WHehehehe ik zeg gewoon neuken voor volk en vaderland.
Tuurlijk wel! Afwasborstel erbij en raggen over die klit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Tally het volgende:
Ik ben godverdomme zo geil als boter. En ik kan er geen fuck (wheheheh) aan veranderen
Anders ga je bij het station staan ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo eens kijken of ik hem over kan halen
Au!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Afwasborstel erbij en raggen over die klit.
whehehehehehehehequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:36 schreef Tally het volgende:
Ik had vanmiddag zin in ragout. Dus heb ik dat gegeten. Pakte ik de doos van de pasteitjes, staat er zo op: Klaar om te vullen.
Toen moest ik: whehehehe
Het is mij om het even die Nazi's of die Negers ik mag ze allebei niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das goed, want dan gaat Germanie misschien naar huis.
Sinds wanneer ken jou dat wat boeienquote:
Hij heeft de eerste zin niet gelezen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Mailtje
"Is dit op eigen grond?"
Het dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |