Beste vrienden.. Mwah.. Vrienden welquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef Joene het volgende:
Ik heb wel is gehoord dat je beste vrienden je wijf naaien.
De rood is hier ook op J!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:23 schreef Joene het volgende:
Godver alleen maar of zoete wittewijn of van die smerige bubbels #fml
Gelukkig heb ik geen vrienden en zodra ik ze krijg verhuis ik naar het oosten dan zijn het opeens kameradenquote:
Dus ik hoef ook niet ff in de auto die kant op voor een glaasje Roodwijn.quote:
Ik heb niet voor niets geen vrienden meerquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen vrienden en zodra ik ze krijg verhuis ik naar het oosten dan zijn het opeens kameraden
Niet mijn single malt door de cola flikkeren hequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef Joene het volgende:
Is dat een beetje te hachelen J ? zo in de cola ? of vloek ik nu in de moskee ?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef Joene het volgende:
Is dat een beetje te hachelen J ? zo in de cola ? of vloek ik nu in de moskee ?
Heb ik net op. Maar ga je zo van boerenquote:
Ik dacht nog: Hoorde ik het verkeerd, las ik het niet goed. Maar hij zei het echt hequote:
Mijn Ardmore wat doet -ie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht nog: Hoorde ik het verkeerd, las ik het niet goed. Maar hij zei het echt he
Zo omdat je zo lekker aan het afvallen bent ?quote:
ik heb er geen verstand van die ehm troep , vroeger vond ik het smerig daarna never tried again.quote:
WHehehehquote:
...dus?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik net op. Maar ga je zo van boeren
Ik ook! Tot ik van een Arts (vader van een schoolvriend) die troep kreeg te drinkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van die ehm troep , vroeger vond ik het smerig daarna never tried again.
Ik vond wiskey maar spul voor van die zaken mannetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |