Je ligt echt wakker van die schuur he ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Naar voorthuizen vanmiddag. Makelaar zoeken.
Mjah best wel. Komt ook omdat ik me momenteel die hele hut eigenlijk niet kan veroorloven. Omdat leven dat is wat je overkomt als je plannen maakt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Je ligt echt wakker van die schuur he ?
Ik dacht dat je er meer vanaf wilde omdat je geen tijd had etc.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah best wel. Komt ook omdat ik me momenteel die hele hut eigenlijk niet kan veroorloven. Omdat leven dat is wat je overkomt als je plannen maakt.
Ah BABs zo noem ik H wel isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:12 schreef KingOfMars het volgende:
Kan me voorstellen dat zo'n ding een blok aan je been wordt ja.
Nou ja, dat ook. Dus het is al krap met 1 inkomen, 2 huizen en 3 kinderen en dan zijn we er ook nog eens weinig geweest afgelopen jaar. Dan is het helemaal een behoorlijke kosten post. En ik hou me hart vast voor serieus onderhoud of onvoorziene zaken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er meer vanaf wilde omdat je geen tijd had etc.
Als je het zo omschrijft klinkt het niet als een leuk buitenhuisje idd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, dat ook. Dus het is al krap met 1 inkomen, 2 huizen en 3 kinderen en dan zijn we er ook nog eens weinig geweest afgelopen jaar. Dan is het helemaal een behoorlijke kosten post. En ik hou me hart vast voor serieus onderhoud of onvoorziene zaken.
Mjah dan heb je er dus helemaal geen reet meer aan en ben je continue bezig met problemen oplossen en kapotte meuk vervangen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je het zo omschrijft klinkt het niet als een leuk buitenhuisje idd.
en verhuur ?
Valt wel mee denk ik anders deden niet zoveel mensen het . plus op dat moment kost het ding niks.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah dan heb je er dus helemaal geen reet meer aan en ben je continue bezig met problemen oplossen en kapotte meuk vervangen.
Komt goed uit zo zo nu je gaat trouwen enzo.quote:
Maar wel lekker lang zomerverkansie.quote:
Zoveel mensen doen het niet hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik anders deden niet zoveel mensen het . plus op dat moment kost het ding niks.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Komt goed uit zo zo nu je gaat trouwen enzo.
quote:
Baan in Amsterdam in de avonduren , goed salaris ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja![]()
[..]
ja!
nou ja.. wilde even flink gaan cashen, maar per 1 augustus houdt 't hier op voor alle werkstudenten
dag flexibele baan met goed salaris
Jawel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |