SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gij niet wilt dat u geschiedt, schiet en neuk een ander niet.
Volgens mij bij sommigen nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef Heatseeker het volgende:
Probeer de woorden poep, kots, en zeik te vermijden.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef muay-toy het volgende:
"wist je dat jij voor meer dan 70% uit water bestaat?"
Ontopic, ik vind het ook wel leuk, wat geluid. maar ik hoef ook niet echt volzinnen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:43 schreef ggdijkman het volgende:
En nu serieus... Het is geen ONZ-topic (al lijkt het er wel verrekte veel op)...
Theo Maassen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef muay-toy het volgende:
"wist je dat jij voor meer dan 70% uit water bestaat?"
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:28 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Lekkere geile neukslet ik blaf je klabamus vol, en daarna schijt ik erin.Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier moest ik ook om lachenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:24 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik hoorde laatst van een maat dat weer een maat van hem (ja lekker betrouwbaar) met zijn vriendin aan het neuken was. Toen zei ze of hij iets geils wilde zeggen en toen zei die iets van ' ik ga je neuke vieze kanker hoer', toen was het uit
Vannacht had jij inspiratie genoeg inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:40 schreef friekin_ het volgende:
Ik vraag me af waar de creativiteit van mensen naar toe is gegaan. Als je zelfs hulp gaat vragen bij wat je kreunt/zegt in bed, dan is het wel heel erg met je gesteld.
Echt.
Iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Vannacht had jij inspiratie genoeg inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |