Probeer je uberhaupt zelf iets op een site voordat je het op fok gaat vragen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef Anon4c het volgende:
Ik verveel me dood, dus maar ff spelen. Hoe join ik een room
Tis me gelukt om een room te joinen.. Welke room zit iedereen ?
De room heb ik ook al gevonden
En hoe maak ik een account aan om te chatten
Wat een newfag ben ik ook.
Normaal welquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:56 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Probeer je uberhaupt zelf iets op een site voordat je het op fok gaat vragen?![]()
Kan er ook nog wel bovenopquote:
Laten we het hopen. Vooral dat die muizen niet doodgaan is irritant.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:32 schreef 8108139dpths het volgende:
Server restart...![]()
Zou 'ie het daar beter door gaan doen?
Zal het wel zo houden denk ik...quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:33 schreef Mido85 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Vooral dat die muizen niet doodgaan is irritant.
Welke gele balken bedoel je?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:33 schreef cablegunmaster het volgende:
Geniaal alleen kan iemand me uitleggen hoe je die gele balken goed naar beneden krijgt?
[..]
Zal het wel zo houden denk ik...
vind het grappig als je denkt dat je wint... vergeet je de tegenstander shamaans hol af te sluiten![]()
geen anker ervoor![]()
Ja ik snapte die gele balken totaal niet!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:36 schreef Mido85 het volgende:
[..]
Welke gele balken bedoel je?
En ja, die faal van jou toverde een glimlach op mijn gezicht.
Het is ook een kwestie van oefenen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja ik snapte die gele balken totaal niet!
Dan bouw je een doorzichte balk... die 2e balk moest een doorzichte balk wezen XD
en daarna een gele eraan vast, zodat de muizen erop kunnen lopen.
Allen het was mijn 1e poging ooit dus ging dat best fout !![]()
Zo van je kent all knopjes.
maar niet op de goeie volgorde gedaan! (spatie vergeten )
geen ideequote:Op woensdag 23 juni 2010 23:46 schreef Mido85 het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van oefenen.Gaat vanzelf wel goed na een aantal keer proberen.
Werkt het spel inmiddels alweer?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:27 schreef SharQueDo het volgende:
Dubbel, deze kan dicht, lijkt me. ;p
Hier verder in GAM ipv ONZ: Transformice #2: Alleen voor echte kazen
(Aangepaste) OP staat ook al in de wiki.
Allemaal werk lopen doen...![]()
Is het dan niet handiger om die 2 topics samen te voegen om het overzichtelijk te houden?quote:Op donderdag 24 juni 2010 06:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het eerste topic stond in ONZ, derhalve laat ik deze hier dan ook gewoon open. Het is niet erg dat er twee topics over hetzelfde onderwerp in 2 subfora lopen.
Wut. Sinds wanneer dat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 06:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het eerste topic stond in ONZ, derhalve laat ik deze hier dan ook gewoon open. Het is niet erg dat er twee topics over hetzelfde onderwerp in 2 subfora lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |