quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat heeft meer met sms'jes te maken.
Hoe ben je eigenlijk aan die bacteriele keelinfectie gekomen? Te diep gedeepthroat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou nee... als ik een biertje wil drinken doe ik dat... en ik weet zelf wanneer het helemaal niet kan of met mate... als ik aan de medicijnen zit, auto moet rijden of nog iets anders te doen heb waar ik niet met een stuk in mijn kraag kan aankomen
Ik zal het aan zo'n bacterie vragen als ik hem tegenkomquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk aan die bacteriele keelinfectie gekomen? Te diep gedeepthroat?
"Nou ik mag graag deepthroaten in het weekend, heb je zondag iets te doen?"quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Een klant die ik regelmatig spreek zei opeens, "maar vertel eens, hoe ziet jouw privéleven er eigenlijk uit?"
Ik haat dat soort vragen, hoe goed het ook bedoeld is.
he teabaggerquote:
Wat is er mis met gezonder leven ipv naar de medicijnen grijpen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
jawel, ik zie jou opknappen, dus ik wil ook!
Welnee, niet op die manier, maar gewoon vriendelijk belangstellend.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Nou ik mag graag deepthroaten in het weekend, heb je zondag iets te doen?"
Zoiets?
inderdaad medicijnen zijn dingen die je gebruikt als je ze echt nodig hebt. niet om je maar 'even' lekker beter te gaan voelen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er mis met gezonder leven ipv naar de medicijnen grijpen?
Leven we nou in NL of de USA?
Ja, stop eerst met roken, zou ik in zo'n geval zeggen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er mis met gezonder leven ipv naar de medicijnen grijpen?
Leven we nou in NL of de USA?
'quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Een klant die ik regelmatig spreek zei opeens, "maar vertel eens, hoe ziet jouw privéleven er eigenlijk uit?"
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou nee... als ik een biertje wil drinken doe ik dat... en ik weet zelf wanneer het helemaal niet kan of met mate... als ik aan de medicijnen zit, auto moet rijden of nog iets anders te doen heb waar ik niet met een stuk in mijn kraag kan aankomen
En verander het eetpatroon, qua saucijzenbroodjes. Maaaarrrr ik ga me er verder niet meer mee bemoeien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, stop eerst met roken, zou ik in zo'n geval zeggen.
Soms ja, maar meestal geef ik een ontwijkend antwoord of zeg ik dat ik (naar waarheid) liever daar niets over vertel, omdat ik mijn werk achter mij wil kunnen laten als ik thuis ben, en dat een strikte scheiding tussen werk en privéleven mij daarbij helpt. Maar ja, soms lukt dat niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
'
En dan zeg je dat je een vriend hebt en dan is het vaak zo van: "...Oke...?".
Heerlijk, mijn kont is nu ook bijgekleurd.quote:Maar hai!Bevalt de zon?
Waarom haat je dat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Ja maar Deceit heeft toch een gave om je elke weer te laten reageren... ik merk het zelf ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En verander het eetpatroon, qua saucijzenbroodjes. Maaaarrrr ik ga me er verder niet meer mee bemoeien.
Ja, zo zou je het wel kunnen noemen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar Deceit heeft toch een gave om je elke weer te laten reageren... ik merk het zelf ook
Het is magie
Doen jullie toch echt zelf hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar Deceit heeft toch een gave om je elke weer te laten reageren... ik merk het zelf ook
Het is magie
found out the hard way?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Honden kunnen niet tegen pure chocolade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |