Tip: dokter bellen, zeggen dat je er al dagen last van hebt, anders schepen ze je af... als het een virale infectie is kunnen ze niks doen, maar als het een bacteriele infectie is krijg je meteen antibiotica... ik voel me nu al zeker 80% beter dan gisteren om deze tijdquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:31 schreef Deceit het volgende:
ik wil ook medicijnen, kan nog steeds niet roken want alles doet pijn binnen.. koorts wel wat minder.. praten lukt amper
Ik moet zelfs bij het zien van hem altijd aan Growing Pains denken... hoe erg is datquote:
is de film ook leuk? of idd om gewoon ziek in bed weg te kijken?quote:
Of eerst opzoeken wanneer de NHG zegt dat je ermee naar de huisarts moet. Huisartsen moeten zich houden aan de NHG standaard.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tip: dokter bellen, zeggen dat je er al dagen last van hebt, anders schepen ze je af... als het een virale infectie is kunnen ze niks doen, maar als het een bacteriele infectie is krijg je meteen antibiotica... ik voel me nu al zeker 80% beter dan gisteren om deze tijd
Ik vond 'm wel aardig, als je niet te veel verwacht van plot enzo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:39 schreef Deceit het volgende:
[..]
is de film ook leuk? of idd om gewoon ziek in bed weg te kijken?
Ja, maar zit nu pas 2 dagen thuis.. en t is al beter dan gisteren, heb het niet zo te pakken als jij hebf! En gvd ik moet morgen weer werken, hoop dat ik morgen dan beter benquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tip: dokter bellen, zeggen dat je er al dagen last van hebt, anders schepen ze je af... als het een virale infectie is kunnen ze niks doen, maar als het een bacteriele infectie is krijg je meteen antibiotica... ik voel me nu al zeker 80% beter dan gisteren om deze tijd
Als ie maar niet zo but is als deel 1quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel aardig, als je niet te veel verwacht van plot enzo.
wacht maar tot het vanavond 20.30 uur isquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:47 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik lig overigens lekker in de zon op het balkon.
Deel een nooit gezien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Als ie maar niet zo but is als deel 1
Als ik een film bij deel 1 al kut vond heb ik nog nooit overwogen om deel 2 te kijken... sequels zijn sowieso vrijwel altijd minder...quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Als ie maar niet zo but is als deel 1
Ik dacht in eerste instantie dat je de Nationale Hypotheek Garantie bedoeldequote:Op donderdag 24 juni 2010 13:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Of eerst opzoeken wanneer de NHG zegt dat je ermee naar de huisarts moet. Huisartsen moeten zich houden aan de NHG standaard.
Dan moet je niet zeggen dat je medicijnen wil hequote:Op donderdag 24 juni 2010 13:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja, maar zit nu pas 2 dagen thuis.. en t is al beter dan gisteren, heb het niet zo te pakken als jij hebf! En gvd ik moet morgen weer werken, hoop dat ik morgen dan beter ben
jawel, ik zie jou opknappen, dus ik wil ook!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat je medicijnen wil he
mwah de dans was leuk in 1, maar de hoofdrol was voor een slechte acteur, Channing Tatum (uiteindelijk nu wel wa beter) maar deel 2 is about women.. en dan street dance.. dus is het al 9384 x leukerquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik een film bij deel 1 al kut vond heb ik nog nooit overwogen om deel 2 te kijken... sequels zijn sowieso vrijwel altijd minder...
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat je de Nationale Hypotheek Garantie bedoelde![]()
![]()
Dan bel je dokter pipo, dan weet je gelijk of er iets aan te doen is. Ik dacht de eerste dagen dat het griep was, anders had ik er ook al eerder gezetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
jawel, ik zie jou opknappen, dus ik wil ook!
Ja maar volgens haar kan ik met deze kuur wel gewoon in de zon enzo... ze had een andere waarbij je blijkbaar wel heel snel verbrand... ik wist niet eens dat dat een bijwerking kon zijn....quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:45 schreef Dragonwizard het volgende:
Wel lullig dat je aan een antibioticakuur zit nu het de komende dagen heet en zonnig zal worden.
ik wist van sommige dat je er niet bij mag auto rijden, en dat het niet mag in combi met alcohol, maar dat van niet in de zon wist ik ook nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar volgens haar kan ik met deze kuur wel gewoon in de zon enzo... ze had een andere waarbij je blijkbaar wel heel snel verbrand... ik wist niet eens dat dat een bijwerking kon zijn....
Dat heeft meer met sms'jes te maken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Alcohol ga ik me de komende week ook niet aan wagen... ook al zie ik er op de bijsluiter niks over vermeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |