Ja maar sommige films doorstaan de tand des tijds.... Spetters heeft dat ookquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog nooit gezien eigenlijk
En dan gaat Ang3l hem zomaar met iemand anders zitten kijken... belachelijk!quote:
spetters lijkt me eerder gedateerd dan schatjesquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar sommige films doorstaan de tand des tijds.... Spetters heeft dat ook
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:09 schreef creno het volgende:
uit het veronica blad. Corrigerend ondergoed voor mannen dat zorgt voor een slank buikgebied en gespierde torso. Hoe hoog moet je dat ondergoed dan optrekken ?
iets zegt me dat die man van zichzelf al gespierd isquote:
Precies, dat idee krijg ik ook altijd bij die Tell-sell-producten waarvan je gespierd raaktquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
iets zegt me dat die man van zichzelf al gespierd is.
Ja!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat is het toch fijn als je je een stuk beter voelt
Ik voel me net de Arjen Robben van dit topic... zal ie het halenquote:
ik vond de ridder rob persiflage van koefnoen op studio 100 meesterlijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik zap langs een concert van Piet Piraat
Die Gert Verhulst lacht zich toch echt de ballen uit zijn broek dat het publiek al zijn hersenspinsels zo massaal slikt he
Die ken ik niet.... ik ga effe YT'enquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vond de ridder rob persiflage van koefnoen op studio 100 meesterlijk
met schild/schandknaap jeanetquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ken ik niet.... ik ga effe YT'en
wellicht heb je extra sterke gekregen omdat jij ook in q koorts gebied woontquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voel me net de Arjen Robben van dit topic... zal ie het halen
Ik heb nog wel wat keelpijn maar de lamlendigheid en overige klachten zijn weg
Als je 't nu gaat kijken is het wel wat gedateerdquote:
Hoewel ik de co-assistente heel tof en kundig vond had ik niet het idee dat ze daar nou direct aan heeft gedachtquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht heb je extra sterke gekregen omdat jij ook in q koorts gebied woont
Erik en ik kijken films van geheel ander kaliber heurquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan gaat Ang3l hem zomaar met iemand anders zitten kijken... belachelijk!
zou wel goed zijn als tegenwicht aan de wat zwaarmoedige films die jullie meestal zienquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erik en ik kijken films van geheel ander kaliber heur
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erik en ik kijken films van geheel ander kaliber heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |