quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat heeft meer met sms'jes te maken.
Hoe ben je eigenlijk aan die bacteriele keelinfectie gekomen? Te diep gedeepthroat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou nee... als ik een biertje wil drinken doe ik dat... en ik weet zelf wanneer het helemaal niet kan of met mate... als ik aan de medicijnen zit, auto moet rijden of nog iets anders te doen heb waar ik niet met een stuk in mijn kraag kan aankomen
Ik zal het aan zo'n bacterie vragen als ik hem tegenkomquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk aan die bacteriele keelinfectie gekomen? Te diep gedeepthroat?
"Nou ik mag graag deepthroaten in het weekend, heb je zondag iets te doen?"quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Een klant die ik regelmatig spreek zei opeens, "maar vertel eens, hoe ziet jouw privéleven er eigenlijk uit?"
Ik haat dat soort vragen, hoe goed het ook bedoeld is.
he teabaggerquote:
Wat is er mis met gezonder leven ipv naar de medicijnen grijpen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
jawel, ik zie jou opknappen, dus ik wil ook!
Welnee, niet op die manier, maar gewoon vriendelijk belangstellend.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Nou ik mag graag deepthroaten in het weekend, heb je zondag iets te doen?"
Zoiets?
inderdaad medicijnen zijn dingen die je gebruikt als je ze echt nodig hebt. niet om je maar 'even' lekker beter te gaan voelen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er mis met gezonder leven ipv naar de medicijnen grijpen?
Leven we nou in NL of de USA?
Ja, stop eerst met roken, zou ik in zo'n geval zeggen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er mis met gezonder leven ipv naar de medicijnen grijpen?
Leven we nou in NL of de USA?
'quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Een klant die ik regelmatig spreek zei opeens, "maar vertel eens, hoe ziet jouw privéleven er eigenlijk uit?"
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou nee... als ik een biertje wil drinken doe ik dat... en ik weet zelf wanneer het helemaal niet kan of met mate... als ik aan de medicijnen zit, auto moet rijden of nog iets anders te doen heb waar ik niet met een stuk in mijn kraag kan aankomen
En verander het eetpatroon, qua saucijzenbroodjes. Maaaarrrr ik ga me er verder niet meer mee bemoeien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, stop eerst met roken, zou ik in zo'n geval zeggen.
Soms ja, maar meestal geef ik een ontwijkend antwoord of zeg ik dat ik (naar waarheid) liever daar niets over vertel, omdat ik mijn werk achter mij wil kunnen laten als ik thuis ben, en dat een strikte scheiding tussen werk en privéleven mij daarbij helpt. Maar ja, soms lukt dat niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
'
En dan zeg je dat je een vriend hebt en dan is het vaak zo van: "...Oke...?".
Heerlijk, mijn kont is nu ook bijgekleurd.quote:Maar hai!Bevalt de zon?
Waarom haat je dat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Ja maar Deceit heeft toch een gave om je elke weer te laten reageren... ik merk het zelf ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En verander het eetpatroon, qua saucijzenbroodjes. Maaaarrrr ik ga me er verder niet meer mee bemoeien.
Ja, zo zou je het wel kunnen noemen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar Deceit heeft toch een gave om je elke weer te laten reageren... ik merk het zelf ook
Het is magie
Doen jullie toch echt zelf hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar Deceit heeft toch een gave om je elke weer te laten reageren... ik merk het zelf ook
Het is magie
found out the hard way?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Honden kunnen niet tegen pure chocolade.
Ik moet soms bijzonder persoonlijke en aangrijpende problemen oplossen van anderen, en mij daar betrokken, maar wel onafhankelijk bij kunnen opstellen. Ik moet iemand de waarheid kunnen vertellen, ook als die snoeihard is. Het helpt mij dan als die persoon niet betrokken is bij mijn privéleven.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom haat je dat?
A. Daar hebben ze niets mee te maken. Ik ben daar heel gesloten over.
B. Ik heb stomme hobbies en wil ze die niet vertellen
C. Ik heb geen prive-leven
D. Ik durf niet te zeggen dat ik homo ben
E. Iets anders, nl.................
lijkt de ziekenboeg wel, iedereen zwak, ziek en ongesteld.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Nou mijn vriend heeft ook een topdag, die krijgt een wortelkanaalbehandeling bij de tandarts
Het is wel een aardig beestje, een fatsoenlijk hondje. Niet te groot, niet te klein... Om dan meteen met pure chocolade aan te komen..quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Honden kunnen niet tegen pure chocolade.
Het lijkt me dan ook wel handig als mensen zelf zo min mogelijk van je af weten omdat ze het anders misschien gaan gebruiken om je te beïnvloeden ja....quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik moet soms bijzonder persoonlijke en aangrijpende problemen oplossen van anderen, en mij daar betrokken, maar wel onafhankelijk bij kunnen opstellen. Ik moet iemand de waarheid kunnen vertellen, ook als die snoeihard is. Het helpt mij dan als die persoon niet betrokken is bij mijn privéleven.
Als dat de reden is kan ik me dat goed inkomen. Tenminste, als het voor jou werkt. Vriendin van me heeft dat bv bij Bureau Jeugdzorg. Ze geeft agressietrainingen. Maar die wil ze dan het liefst buiten de stad doen voor een ander bureau, anders dan is het risico dat je de getrainden kent of ze in de stad tegenkomt te groot. En persoonlijke betrokkenheid heeft invloed op de training.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik moet soms bijzonder persoonlijke en aangrijpende problemen oplossen van anderen, en mij daar betrokken, maar wel onafhankelijk bij kunnen opstellen. Ik moet iemand de waarheid kunnen vertellen, ook als die snoeihard is. Het helpt mij dan als die persoon niet betrokken is bij mijn privéleven.
Dat een vrouwelijke klant dan in zo'n wat lastige situatie gaat zeggen dat jij vrouwen niet aanvoelt omdat je homo bent?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik neem ook nooit, ook niet op mijn werk, op met mijn achternaam.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt me dan ook wel handig als mensen zelf zo min mogelijk van je af weten omdat ze het anders misschien gaan gebruiken om je te beïnvloeden ja....
Ach dat kan ze andersom ook zeggen als ze er vanuit gaat dat je hetero bent.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat een vrouwelijke klant dan in zo'n wat lastige situatie gaat zeggen dat jij vrouwen niet aanvoelt omdat je homo bent?Het zou mij niks verbazen als dat zou gebeuren, eigenlijk. Maar dan heb je het wel over een maatschappelijke level die volgens mij niet zo snel iemand uit jouw branche inschakelt. Maar theorétisch...
Dat doe ik wel... maar ik werk niet in de stad waar ik woon en mijn klanten komen niet uit de buurt... daar houden ze bij ons rekening mee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik neem ook nooit, ook niet op mijn werk, op met mijn achternaam.Dat wil ik ook wel even vermelden hier.
Dan weten jullie dat.
Is dat niet wat paranoia?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik neem ook nooit, ook niet op mijn werk, op met mijn achternaam.Dat wil ik ook wel even vermelden hier.
Dan weten jullie dat.
Nou, ik heb nu regelmatig klanten die er dingen uitflappen, waarvan ik zeker weet dat ze het niet zouden zeggen als ze wisten dat ik homo was. En dat vind ik dan vooral interessant.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat een vrouwelijke klant dan in zo'n wat lastige situatie gaat zeggen dat jij vrouwen niet aanvoelt omdat je homo bent?Het zou mij niks verbazen als dat zou gebeuren, eigenlijk. Maar dan heb je het wel over een maatschappelijke level die volgens mij niet zo snel iemand uit jouw branche inschakelt. Maar theorétisch...
Ik hoor nu ook juist wel eens dingen die ze me nooit zouden vertellen als ze wisten dat ik GEEN homo wasquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu regelmatig klanten die er dingen uitflappen, waarvan ik zeker weet dat ze het niet zouden zeggen als ze wisten dat ik homo was. En dat vind ik dan vooral interessant.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:56 schreef mike_hunt het volgende:
LOLsmaar ziet er wel lekker uit.
http://www.vkmag.com/videos/videos_prachtig/
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:56 schreef mike_hunt het volgende:
LOLsmaar ziet er wel lekker uit.
http://www.vkmag.com/videos/videos_prachtig/
Mijn collega's maken er uberhaupt geen punt van... mannelijke voelen zich totaal niet bedreigd.. die vinden het zelfs interessant om details te horenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook juist wel eens dingen die ze me nooit zouden vertellen als ze wisten dat ik GEEN homo was
Nou ja, ik heb wel eens wat incidentjes met klanten, laatst nog aangifte gedaan omdat ik ben gemept omdat ik iets niet mee wilde geven naar buiten.quote:
Dat zijn denk ik dingen waar ik in mijn werk weinig mee kan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook juist wel eens dingen die ze me nooit zouden vertellen als ze wisten dat ik GEEN homo was
Mijn collega heeft het ook wel eens over "nou en hij deed dat en dat. Wát een homo.", nou, dan heb ik al gegeten en gedronken eigenlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu regelmatig klanten die er dingen uitflappen, waarvan ik zeker weet dat ze het niet zouden zeggen als ze wisten dat ik homo was. En dat vind ik dan vooral interessant.
idem hier. De mannen maken er zelfs grapjes over. En dan nieet op een lullige manier OM mij, maar MET mij. Als ik bv er eentje van het magazijn wil spreken op kantoor dna is het "O? Gaan we spelen? Nou hop dan!"quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn collega's maken er uberhaupt geen punt van... mannelijke voelen zich totaal niet bedreigd.. die vinden het zelfs interessant om details te horen.. en voor de vrouwelijke ben ik geen bedreiging
och arm, zitten jullie samen in de ziekenboegquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Nou mijn vriend heeft ook een topdag, die krijgt een wortelkanaalbehandeling bij de tandarts
Ik zou op dat soort momenten principieel mijn mond niet kunnen houden. Wel of geen scheiding tussen werk en prive.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:03 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar laatst zat ik wel met een vrouwelijke collega te roddelen over een klant, of die wel of geen homo was.
Zij vond dat ik niet alleen met hem mocht afspreken.
Het hoeft mijn werk ook niet direct te helpen. Maar af en toe met de mensen van de vloer buiten wat drinken en dan daarover praten versterkt wel de sfeer.... en dat helpt indirect het werk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat zijn denk ik dingen waar ik in mijn werk weinig mee kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |