Niks mis mee. Ze mag zelfs rauwe vis eten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hoe zit het met gamba's?. Ik heb mijn zinnen op gamba's gezet voor vanavond.
.Sorry Frollo.
Zo'n anti-blafding?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ons afstandsbedienbaar hondenmartelapparaat is zojuist bezorgd.
We zijn net thuis. Ivan doet een dutje, dus ik kan nergens heen. (Ik zit bij het balkon met de schuifpui open; ik houd toch niet van de volle zon.)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:34 schreef DO2 het volgende:
Moet jij niet buiten in de zon zitten, Claudia?
Of zit je buiten in de zon?
Ivan houdt te veel van eten om het zomaar in de rondte te smijten.quote:
Hai.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:38 schreef zodiakk het volgende:
Ook mede namens Jezus zeg ik "Hoi."
[ afbeelding ]
Kijk daar, hoi.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:38 schreef zodiakk het volgende:
Ook mede namens Jezus zeg ik "Hoi."
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:38 schreef Gellius het volgende:
Er zijn meerdere versies, hè?
Nee, een trainingsband. Waarmee we 'm gaan trainen niet te blaffen.quote:
Inderdaad. Zodiaque ontbrak.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik mag die zodiakk en z'n foto's wel. Al was het jammer dat ie er niet bij was in Eik en Linde.
Ah, dat bedoel ik. Weet je waarom hij blaft?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, een trainingsband. Waarmee we 'm gaan trainen niet te blaffen.
Een antiblafband reageert op de blaf, deze reageert op de afstandsbediening. Dus Hond kan ook straffeloos blaffen. Of een knal krijgen als hij de grenslijn van het erf overtreedt.
Dat kan. Ik weet alleen niet wat daarvan de gevolgen zullen zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:50 schreef DO2 het volgende:
Als de uiterste verkoopdatum van een ei 19-06 is, kan je 'm dan 27-06 nog eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |