Wat is HC?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
En daarom ergerde ik me als puber al aan HC.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:12 schreef Claudia_x het volgende:
pijnlijk
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:44 schreef Claudia_x het volgende:
pijnlijk
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:45 schreef Claudia_x het volgende:
pijnlijk
JA, ZO KAN IE WEL WEER, HE!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:04 schreef mane het volgende:
pijnlijk
Het was goedbedoeld.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:27 schreef DO2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
JA, ZO KAN IE WEL WEER, HE!.
Ik houd elk jaar met 60 onduidelijk sprekende leerlingen interviews van drie kwartier die gedetailleerd (met intonatie en pauzes bijvoorbeeld) uitgeschreven moeten worden. Gelukkig heb ik daar een assistent voor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:50 schreef Ringo het volgende:
Hrmpf,, drie interviews vanaf tape in het ruw uitgetypt. Wat lullen mensen veel in een kwartier zeg,
.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:02 schreef Gellius het volgende:
Ironie: ik sta mijn kamertje te stofzuigen omdat morgen de werkster komt.
Het is nog een waardeloze presentatie ook. Dat wordt een afgang van 25 minuten.quote:
Als ze dreigen weg te zakken gewoon kiekeboe! kwikzilverkwinkeleren, C!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is nog een waardeloze presentatie ook. Dat wordt een afgang van 25 minuten.
Dat zal niet zo gauw gebeuren, want ik heb allemaal plaatjes in de powerpoint gestopt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Als ze dreigen weg te zakken gewoon kiekeboe! kwikzilverkwinkeleren, C!
Het hoort erbij. Over 2 weken moet ik het in Berlijn doen. En dan ben ik ook nog eens voor het eerst 4 nachten van Ivan gescheiden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:07 schreef DO2 het volgende:
Ik vind het al heel wat dat je zoiets uberhaupt durft, Claudia.
Al eerder in Berlijn geweest? Wel een mooie stad, hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het hoort erbij. Over 2 weken moet ik het in Berlijn doen. En dan ben ik ook nog eens voor het eerst 4 nachten van Ivan gescheiden.
59 - 59?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik weet niet of jullie net tennis gekeken hebben, maar als jullie dat niet gedaan hebben dan hebben jullie echt wat gemist. Het staat nu 59-59 in de laatste set tussen Isner en Mahut.
B. draait binnenshuis geen shag meer. Er vallen altijd stukjes op de grond en dat kun je niet hebben met een rondscharrelend kind.quote:
De laatste keer was net na de val van de muur. Ik ben benieuwd naar Berlijn, maar de kans is groot dat ik het zo druk heb dat ik van de stad amper iets zie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef DO2 het volgende:
[..]
Al eerder in Berlijn geweest? Wel een mooie stad, hoor.
Dan ga je eerst even koffiedrinken en flaneren over de Kurfürstendamm, to glance in window panes and look pleased with yourself. Dan moet het wel goed komen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het hoort erbij. Over 2 weken moet ik het in Berlijn doen. En dan ben ik ook nog eens voor het eerst 4 nachten van Ivan gescheiden.
In de separeercel, broer. Wel een beetje opletten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:38 schreef broer het volgende:
[..]
Rook je überhaupt nog binnen met een zwangere vrouw in huis?
Dat oude werk vind ik niet zo boeiend. Maar enige tijd geleden vond ik The Boatman's Call het Mooiste Album Allertijden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:27 schreef Gellius het volgende:
Ik heb hedenochtend een Cave-aanval, mensen. Ouwe I-stepped-into-an-ahavalahaaanche-Huck!-Huck!-Cave.
Ja, die is zeker leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:27 schreef Gellius het volgende:
Ik heb hedenochtend een Cave-aanval, mensen. Ouwe I-stepped-into-an-ahavalahaaanche-Huck!-Huck!-Cave.
Die is dan weer wel heel mooi.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:00 schreef Ringo het volgende:
Nog wel (dus ik frequenteer de Spar weer), maar over 1,5 week verhuist de hele afdeling naar de Jodenbreestraat. Hectisch, hectisch!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:03 schreef Gellius het volgende:
Ah, je bent weer een Weesperpleiner.
Ja, dat is mijn Grote Opdrachtgever.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef Ringo het volgende:
Weesperplein 4, daar ben ik wel eens binnen geweest, voor een interview met iemand van het Klimaatbureau. (Een magere man met een snor die qua omvang in de buurt van die van Nietzsche kwam.)
Had jij een ban, joh?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:08 schreef Ringo het volgende:
-niet grappig en niet handig om dit zo snel na je ban te doen-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |