abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:00:20 #1
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_83189350
Vorige week kreeg ik een berichtje van een site dat Gianna Michaels een berichtje achter had gelaten. Ze stond in mijn adressenlijst dus het kwam allemaal heel legitiem over.

Even kijken dus.

Moest ik me aanmelden. Er gingen al wat alarmbellen rinkelen, maar vervolgens was er de mogelijkheid om met mijnXXXpr0nStarzzz-account aan te melden en ik dacht in al mijn onnozelheid dat het dan wel OK zou moeten zijn.

Niet dus.

Geen berichtje van mijn Gianna, maar wel een bericht van fapme.nu dat ik nu lid ben van hun fijne community.

Tot zover vervelend, maar niet ernstig.

Vandaag kreeg ik op mijn andere e-mailadres een berichtje van Gianna Michaels dat ik mijzelf via mijn Yahoo-mailaccount een berichtje had gestuurd via hun site!
Mooi niet. Dat heb ik pertinent niet gedaan. Ik klik op afmelden en ik krijg wel zo'n hypocriet kutscherm te zien waarop staat dat waarschijnlijk degene die het berichtje achtergelaten had (ik dus!) niet zorgvuldig had gehandeld. Maar ik moest maar wel lid worden van fapme.nu.

Ik vind dit zeer ernstig misbruik maken van mijn adressenbestand en ik wens hiervoor een schadevergoeding. Dat lijkt mij de enige manier om die idioten op hun plaats te zetten. Deze praktijken zijn gewoon misleidend en ronduit leugenachtig.

Waar beginnen we zoiets? En heeft iemand anders er ervaring mee?

pi_83189376
ranzig wijf
pi_83189506
Wat een kutlemming
Zeg nou zelf, op zo'n meisje kun je toch niet boos worden?
Juin uit Eigen Tuin!
pi_83189923
Zo te zien is ze gewoon een dokter! Respect hoor, zulke jopen en nog zó slim. Ongeloveloos.

[ Bericht 19% gewijzigd door daftme op 23-06-2010 13:22:08 ]
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  Boks-Chick woensdag 23 juni 2010 @ 13:18:07 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83190068
He shit, laat die biatch van een REV-mod nou net even twee seconden online zijn om deze niet zo subtiele lemming te slotten
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')